25 Ekim 2012 Perşembe

SNUNDA SİKE BİLDİM-SEX

( SEX )
Bu anlatacağım olay geçen hafta sonu ( 07 Agustos 2004 ) tarihinde gerçekleştir.
İstanbul-Çiftehavuzlar da yaşıyan 30 yaşında iktisat mezunu dolgun pasif gayım
Alp ile tanışmamış üniversite aynı bölümü kazanmamız ile başladı. Aynı üniv., yurtdışında master ve aynı işyerinde çalııyoruz. Ondan çok hoşlanıyordum ama benim gerçekten en iyi dostum du.

Onu gay olduğum için kaybedeceğimden çok korkuyordum. ve tanıştığımız ilk günden bu yana onu arzuluyordum ama duygularım tek taraflı olmuştu.ta ki geçen haftaya kadar.
Alp   184 boylarında - 78 kilo atletik  lise döneminde profesyonel yüzme uğraşmış çok yakışıklı biri. Yıllardan beri kızlar onun peşine düşer hiç kendini bile kasmazdı
Çalıştığım firmaya eleman alınacaktı. Bende alp önerdim . Bende burada yetkili olduğum için tanıdık diye alp aldılar. İşte olaylar burada başladı. Aynı evde yaşıyorduk ama iki arkadaş gibi aynı işyerinde çalışıyorduk.
Ben artık dayanamıyordum bir türlü nasıl olsada alp ile beraber olsam diye yıllarca kafamda planlar yapıyordum ama her seferinde olmaz arkadaşlığımız biter diye kendimi engelledim.
İş için Londra gittim 4 günlüğüne tabi alp ile beraber gittik.
Otelde aynı oda da kalıyorduk zaten aynı evde yaşıyorduk bir problem değildi bizim için Firmamızın yabancı müdürlerine susduğumuz raporlardan güzel netice alındığı için oradaki müdürlerden biri biraz eğlenelim dedi
Biz de ok deyip akşama hazırlacağımız otelden alabilirsiniz diye konuştuk ve ayrıldık. Akşam Simon bizi otelden aldı bir clup götürdü ama burası bildiğimiz gay clup dıİşte olay burada başladı .
Simon kendisinin gay olduğunu söyledi ve benden hoşlandığını belirti Alp bundan sonra tam anlamıyla değişti. Bana koruma sahiplenme duygusuna kapıldı, hadi çıkalım buradan gidelim diye bana baskı yapmaya başladı bende ne var canım ne olacak diye espriler yapıyorum bir kereden bir şey çıkmaz adamın tadına bakayım diyorum???**
şakasına takılırken o da bana eğer senin tadına biri bakacak ise bu ben olmalıyım 10 yıldır arkadaşız seni 10 yıldır arzuluyorum dedi
Ben ağzımı bile açmadan onu dinliyordum.
İnanamadım alp`in benden hoşlandığına ama o da benim gibi kendini tutuyormuş. Bende Simon yanında Alp`e dudaklarına bir öpücük kondurdum ve simon dan özür dileyerek oradan ayrıldık.
VE otele gittik
Bu gece muhteşem olacak ti
Hayaller kuruyordum.
Sonra odamıza çıktık .  Alp beraber duş alalım önce dedi
Önce ben girdim sonra yanıma geldi zaten alp vucudunun mukenmel olduğunu biliyordum ama aletini ilk görecektim
görünce gözlerimi alamadım v 19-20 cm düzgün bile aleti vardı
önce aletine öpücükler kondurdum ve ağzıma aldım ve emmeğe başladım emdikçe alet taş gibi alıyordu ve alp inlemeleri hızlanıyordu. Sonra birer birer toplarını ağzıma alıyordum ben aldıkça dolgun bir vucudum olduğu için o da gögüslerimi sıkıyor
bir taraftan da götümü parmaklıyordu
O beni zevklendirdiğinden bende onu daha çok azdırıyordum.
Artık inlemeleri hızlanmıştı ilk postayı ağzıma boşalarak yaptı.
Sonra bende onun boşalmasından ardından hemen bende boşaldım
Beraber duş aldık temizlendik yatağa gittik
Yanıma uzandı kulağıma dur 10 yılın acısını çıkaracağım
henüz bitmedi sabaha kadar sikeceğim seni Cem dedi
Ben daha çok tahrik olmuştum
Uzun bir sevişme ve okşanama evresinden sonra
Dili ile götümün deliğini yaladı ben artık Alp lütfen sok şunu artık diye yalvarmaya başladım oda bekle canım geliyor dedi
ve aletinin ucunu yavaş yavaş içime sokmaya başladı ama uzun zamandır kimse ile olmadığım için çok dar dı ve bende krem sür biraz parmakların ile aç dedim 5 dakika parmakları ile siktikten sonra aletinin bir hamlede içime sokması ile benim kendimi öne atmam bir oldu öyle bir bağırmışım ki  Kat görevlileri geldi.
Sonra onları gönderince bu sefer alp tekrar yerini aldı bu sefer yavaş yavaş geçirerek içime gidip gelmelere başladı ama bu sefer nazik sikiyordu Ama benim götümde yarrağına alışmıştı
20 dakika içimde gidip geldi yemin ediyorum hiç bu kadar uzun süre boşalmayan birini görmedim. En sonunda içimden çıkarıdı
gögülerimin arasına soktu bende ellerim ile gögüslerimi birleştirdim o da arasından gidip geldi ve yüzüme doğru boşaldı ama ne boşalma
Sonra ağzıma aletini alarak emmeye başladım ve sonra yine duş aldık temizlendik ve beraber uzandık yatakta konuşmaya başladık Gülüştük keşke bunu 10 yıl önce yapsaydık dedik

O gece sabaha kadar beraber olduk . Londra da işimiz cuma bitmişti biz 2 gün de hafta sonunu uzatarak extra dan 3 gün daha kaldık ama hiç otelden çıkmadık.
Zaten daha önceden de aynı evde yaşıyorduk ama şimdi daha farklı  olacak herhalde
Herkezin sevdiğini bulması dileğiyle 
( SEX )

11 yorum:

  1. Genç kızlar arayın yada yazın sanal real farketmez gece size aitim 0535 354 83 66

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhabalar ben efe ist 05373071055 dan bazen evde tek basina oturdugumuz zaman insanin cani gercekten cok skliyor dimi? internetin basina oturdugumuzda bile özellikle bayanlar cogu zaman bir girisimde bulunmaya cesaret edemiyor, sanirim oda yurduminsaninin her bayana sülük gibi yapismasindan ibaret. Ama her nekadar normal bi cevremiz olsa bile hep ayni insanlarla sohbetde etmek istemiyoruz ama karsiniza bir dost sirdas guvenilir bir arkadas ciksa hanginiz o cesareti gosterip tanismak istemezdiki?? hele o kisi ile sohbet ederken zamanin nasil gectigini bile anliyamiyorsaniz.. ben böyle birimiyim? sana bagli bu eger sicakkanli neseli gülmeyi güldürmeyi seven biri isen bence denemeye deger pisman olmucaksin 0.5.3.7.3.0.7.1.0.5.5 watsap lina viber var

      Sil
  2. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

    YanıtlaSil
  3. MERHABA BEN POYRAZ TOLGA ANKARA CANKAYA TURİZİMCİYİM YAŞ 38 BOY 170 KİLO 80 PENİS 20 SANTİM KALIN DAMARLİ COOK COOK COOK GEC BOSALAN DOYUMSUZ BİRİYİM VUCUDUM KILSIZ BEYAZ ANAL SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR AİLE İÇİ SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ANNE KIZI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ABLA BACI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR KOCASININ GÖZUNUN ÕNUNDE SIKILMESINI IZLEMEK ISTEYEN BAYANLAR ESININ GÖZUNUN ÖNÜNDE SİKÏLMESINİ ÏZLEMEK ISTEYEN BEYLER ESINI KENDISINI AYNI ANDA SIKTIRMEK ISTEYEN BEYLER HAMİLE KALMAK İSTEYEN BAYANLAR KENDI EVİNDE MASAJ YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR HAYALİNDEKİ BÜTÜN SEKS TÜRLERİNİ SINIRLAR KOYMADAN BENİMLE ÖZGÜRCE DOYASIYA FANTAZININ KIRALINI SEKSIN SON NOKTASINI YAŞAMAK ISTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ BOGAZINA KADAR SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA BANA SAKSO CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE BENİ BAGIRTA BAGIRTA BAGIRTA BAGIRTA BAGIRTA AGZINA BOMBA GİBİ BEMBEYAZ SÜT RENGI DÖLÜMÜ AGZINA SURATINA PATLATMAK İSTEYEN BAYANLAR YERE UZANIP AMINA GÖT DELIGINE CUKALATA SURUP BANA SABAHLARA KADAR YALATMAK ISTEYEN BAYANLAR TEK GECELİK SEKS YAPMAK ISTEYEN EVLİ CİFTLER EVLİ BAYANLAR YAŞLI OLGUN GENC BAKİRE BAYANLAR GOT DELİGİNİ SİKTİRMEK İSTEYEN BAKİRE KIZLAR AM YALATMAK GÖT DELIGINI YALATMAK AMININ İCİNE GÖT DELİGİNİN İÇİNE DIL MASAJI YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR AMININ İCİNİ GOT DELIGININ İCİNİ BANA KOPEKLER GİBİ YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA AGZIMA BOSALMAK AGZIMA AKITMAK SURATIMA İSEMEK İSTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ HER YERINE SOKMAK ISTEYEN MEMUR ÖĞRETMEN HEMŞİRE DOKTOR MIMAR AVUKAT IS KADINI EV KADINI BAYANLAR FAZ GECMEDIGIM KURALLARIM GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK ÖNEMLİ ARA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE PISMAN OLMAYACAKSIN BUNDAN KESİNLİKLE EMIN OL YETERKI INSAN INSAN OLSUN MERHAMETLI VICDANLI OLSUN GUVENILIR OLSUN GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK OLSUN 24 SAAT ARAYA BILIRSINIZ DENGESİZ TUTARSIZ KARARSIZ NE ISTEDIGINI BILMEYEN PISKOLOJISI BOZUK OLAN ARIZA BAYANLAR ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMASIN LÜTFEN LÜTFEN ANKARA ANKARALI BAYANLAR ARASIN LÜTFEN LÜTFEN ARA INSAN GİBİ MEDENI BIRSEKILDE ÖZGÜRCE KONUSALIM SEKS SONRASI KIMSE KIMSEYI TANIMIYACAK RAHATSIZ ETMEYECEK ARAMAYACAK ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE BU KURALLARA UYGUNSAN ARA YOKSA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMA ARACIM VAR EVIM MUSAIT TEK GECELİK SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ARARSA GELIR ALIRIM GECE GÜNDÜZ FARK ETMEZ YETERKI GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS OLSUN 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 ÖNEMLİ NOT NOT NOT NOT NOT NOT NOT NOT BIRDE ARAYIP SONRA YANLIS ARAMISIM KUSURA BAKMAYIN DIYEN GERIZEKALILAR MALLAR ODUNLAR KAZMALAR ÖKÜZLER VE TELI CALTIRIP TELINI ACMAYAN TELEFON SAPIKLARI TUTKAL YAPISIK INSANLAR ABAZALAR UZAK DURSUNLAR ARAMASINLAR LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN ANKARA ANKARALI BAYANLAR ARASIN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN WAHATSAP VİBER LİNE VAR 05373215942 05373215942

    YanıtlaSil
  4. MERHABA BEN POYRAZ TOLGA ANKARA CANKAYA TURİZİMCİYİM YAŞ 38 BOY 170 KİLO 80 PENİS 20 SANTİM KALIN DAMARLİ COOK COOK COOK GEC BOSALAN DOYUMSUZ BİRİYİM VUCUDUM KILSIZ BEYAZ ANAL SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR AİLE İÇİ SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ANNE KIZI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ABLA BACI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR KOCASININ GÖZUNUN ÕNUNDE SIKILMESINI IZLEMEK ISTEYEN BAYANLAR ESININ GÖZUNUN ÖNÜNDE SİKÏLMESINİ ÏZLEMEK ISTEYEN BEYLER ESINI KENDISINI AYNI ANDA SIKTIRMEK ISTEYEN BEYLER HAMİLE KALMAK İSTEYEN BAYANLAR KENDI EVİNDE MASAJ YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR HAYALİNDEKİ BÜTÜN SEKS TÜRLERİNİ SINIRLAR KOYMADAN BENİMLE ÖZGÜRCE DOYASIYA FANTAZININ KIRALINI SEKSIN SON NOKTASINI YAŞAMAK ISTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ BOGAZINA KADAR SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA BANA SAKSO CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE BENİ BAGIRTA BAGIRTA BAGIRTA BAGIRTA BAGIRTA AGZINA BOMBA GİBİ BEMBEYAZ SÜT RENGI DÖLÜMÜ AGZINA SURATINA PATLATMAK İSTEYEN BAYANLAR YERE UZANIP AMINA GÖT DELIGINE CUKALATA SURUP BANA SABAHLARA KADAR YALATMAK ISTEYEN BAYANLAR TEK GECELİK SEKS YAPMAK ISTEYEN EVLİ CİFTLER EVLİ BAYANLAR YAŞLI OLGUN GENC BAKİRE BAYANLAR GOT DELİGİNİ SİKTİRMEK İSTEYEN BAKİRE KIZLAR AM YALATMAK GÖT DELIGINI YALATMAK AMININ İCİNE GÖT DELİGİNİN İÇİNE DIL MASAJI YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR AMININ İCİNİ GOT DELIGININ İCİNİ BANA KOPEKLER GİBİ YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA AGZIMA BOSALMAK AGZIMA AKITMAK SURATIMA İSEMEK İSTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ HER YERINE SOKMAK ISTEYEN MEMUR ÖĞRETMEN HEMŞİRE DOKTOR MIMAR AVUKAT IS KADINI EV KADINI BAYANLAR FAZ GECMEDIGIM KURALLARIM GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK ÖNEMLİ ARA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE PISMAN OLMAYACAKSIN BUNDAN KESİNLİKLE EMIN OL YETERKI INSAN INSAN OLSUN MERHAMETLI VICDANLI OLSUN GUVENILIR OLSUN GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK OLSUN 24 SAAT ARAYA BILIRSINIZ DENGESİZ TUTARSIZ KARARSIZ NE ISTEDIGINI BILMEYEN PISKOLOJISI BOZUK OLAN ARIZA BAYANLAR ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMASIN LÜTFEN LÜTFEN ANKARA ANKARALI BAYANLAR ARASIN LÜTFEN LÜTFEN ARA INSAN GİBİ MEDENI BIRSEKILDE ÖZGÜRCE KONUSALIM SEKS SONRASI KIMSE KIMSEYI TANIMIYACAK RAHATSIZ ETMEYECEK ARAMAYACAK ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE BU KURALLARA UYGUNSAN ARA YOKSA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMA ARACIM VAR EVIM MUSAIT TEK GECELİK SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ARARSA GELIR ALIRIM GECE GÜNDÜZ FARK ETMEZ YETERKI GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS OLSUN 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 ÖNEMLİ NOT NOT NOT NOT NOT NOT NOT NOT BIRDE ARAYIP SONRA YANLIS ARAMISIM KUSURA BAKMAYIN DIYEN GERIZEKALILAR MALLAR ODUNLAR KAZMALAR ÖKÜZLER VE TELI CALTIRIP TELINI ACMAYAN TELEFON SAPIKLARI TUTKAL YAPISIK INSANLAR ABAZALAR UZAK DURSUNLAR ARAMASINLAR LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN ANKARA ANKARALI BAYANLAR ARASIN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN WAHATSAP VİBER LİNE VAR 05373215942 05373215942

    YanıtlaSil
  5. Ağrı van ızmit istanbul umranye örnek evli mutsuz seksi seven amni yalatmak istyen bayan varsa arasn tansaş 05388165466

    YanıtlaSil
  6. Slm dullar dul bayanlar 22 santim kalınlık 7 santim genişlik 1 saatte 8 posta garanti inanmayan mesaj atar anında cevap 0537 456 46 24

    YanıtlaSil
  7. Merhaba, Ateşli ve Azgın Bayanlar Adana ve yakın çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven çerçevesinde bir ilişki arayan Sexs’te Sınır Tanımayan ve ne istediğini bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorum..
    0545 – 352 – 25 – 52 Özele Açık ! ” Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp Line Tango Wiber Var!

    Merhaba, Evli Çiftler Eşinin Mutluluğundan Mutlu Olan, Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. (Fotoğraf ispatlı) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın ' 0545 - 352 – 25 – 52 '' Özele Açık ! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    YanıtlaSil
  8. 507 053 63 33. Slm bayanlar ben adem ltf bayanlar sadece kayseri v yakın cevresinden bayanlar sanal değil gerçekten görüşmek isteyen muhteşem sex çılgınca sevişmek v saatlerce amn gtn yalatmak isteyen azgın ateşli heryastan bayanlar v aralarına sırdaş güvenilir tek erkek arayan ozgur ciftler arasın ltf bayanlar ben olgun yaşta sırdaş güvenilir biriyim özellikle karşılıklı saygı sevgi güven şart v sanalcilar yalancılar menfaatcilar v kesinlikle erkekler aramasın ltf sadece bayanlar arasın ltf

    YanıtlaSil
  9. 507 053 63 33. Slm bayanlar ben adem ltf bayanlar sadece kayseri v yakın cevresinden bayanlar sanal değil gerçekten görüşmek isteyen muhteşem sex çılgınca sevişmek v saatlerce amn gtn yalatmak isteyen azgın ateşli heryastan bayanlar v aralarına sırdaş güvenilir tek erkek arayan ozgur ciftler arasın ltf bayanlar ben olgun yaşta sırdaş güvenilir biriyim özellikle karşılıklı saygı sevgi güven şart v sanalcilar yalancılar menfaatcilar v kesinlikle erkekler aramasın ltf sadece bayanlar arasın ltf

    YanıtlaSil
  10. 507 053 63 33. Slm bayanlar ben adem ltf bayanlar sadece kayseri v yakın cevresinden bayanlar sanal değil gerçekten görüşmek isteyen muhteşem sex çılgınca sevişmek v saatlerce amn gtn yalatmak isteyen azgın ateşli heryastan bayanlar v aralarına sırdaş güvenilir tek erkek arayan ozgur ciftler arasın ltf bayanlar ben olgun yaşta sırdaş güvenilir biriyim özellikle karşılıklı saygı sevgi güven şart v sanalcilar yalancılar menfaatcilar v kesinlikle erkekler aramasın ltf sadece bayanlar arasın ltf

    YanıtlaSil