19 Ekim 2012 Cuma

BİSEKSÜELİN SEX MACERASI-SEX

( SEX HİKAYESİ )

Ben bir biseksüelim. Ancak yakın zamana kadar tam bir heteroseksüel yaşantım vardı. Sadece kadınlarla beraber oluyordum. Bir erkekle birlikte olmanın nasıl bir şey olacağını merak ediyordum arada sırada, ama cesaret edememiştim hiç. Sonunda merakım galip geldi. Internetteki chat kanallarına girmeye başladım.
 

Gay odalarında takılıyor, sadece izlemeye, merakımı gidermeye çalışıyordum. Arada sırada kanaldaki birileri ile kısa sobetler yapıyorduk, ama pek tatmin edici değildi. Bir gün, kanalda birisiyle tanıştım. Uzun bir sohbetimiz oldu. Ona kendimi, düşüncelerimi, ne amaçla orada olduğumu, endişelerimi, korkularımı anlattım.
 
Oldukça deneyimli olmalıydı ki beni rahatlatıyordu söyledikleri. Buluşmaya karar verdik. Henüz birlikte olup olmamayı kararlaştırmamıştık. Sadece görüşecektik. Bir cafede buluştuk. Yakışıklı, oldukça kıllı birisiydi. Bana deneyimlerinden bahsetti bol bol. Daha çok sikmeyi sevdiğini, birçok erkekle olduğunu anlattı.
 
Dilersem ilk deneyimimi onunla yaşayabileceğimi, herhangi bir noktada vazgeçersem de sorun olmayacağını söyleyerek beni iyice rahatlattı. Karar vermiştim (sanırım). Onun evine doğru yola çıktık. Oldukça sade, hoş bir eve geldik. İçeri girer girmez soyunmaya başladı. ?Vakit kaybetmeyelim? diyordu gülerek.
 
Siki çok azman değilse de benimkinden daha büyüktü. Doğrusu hem bir heyecan, hem de korku hissediyordum. Vücudu oldukça kıllıydı, ama bu beni çok tahrik etmişti. Kendime şaşıyordum. ?Ağzına almak, tadına bakmak ister misin?? dedi. Önünde diz çöktüm, sikini elime aldım. İlk kez bir başka erkeğin sikine dokunuyordum ve bu beni çok heyecanlandırmıştı.
 
Daha önce birçok kadın bana saksafon çekmişti ve nasıl yapmam gerektiğini biliyordum. Elimdeki siki ağzıma soktum. Ellerimle kasıklarını, taşaklarını okşarken ağzımdaki siki emiyordum. O ise başımdan bastırarak daha çoğunu sokmaya çalışıyor, inliyordu. Ağzımdaki siki iyice sertleşmiş, irileşmişti. ?Haydi, sen de soyun? dedi. Soyunmaya başladım. Çırılçıplaktık ikimiz de.
 
Bana sarılıp boynumu öpmeye başladı. Dudaklarımız birleşti, dilini ağzımın içinde hissettim. heyecan, zevk, korku ve suçluluk hissediyordum. Hala ne yapacağıma karar verememiştim. Omuzlarımdan bastırarak diz çöktürdü bana. Kanapeye doğru çevirdi ve domalttı. Bir krem getirerek götüme sürmeye başladı. İyice korkmaya başlamıştım. Aniden kalkarak ?özür dilerim, yapamayacağım herhalde? dedim, ?kusura bakma.
 
? Garip bir gülümsemeyle ?yapacaksın, merak etme? dedi. Bir anlam verememiştim. Ama içeriden elen gürültüyü ve açılan kapıyı duyunca bir tuzağa düştüğümü anladım. İki erkek daha girmişti içeriye. Şaşkınlığımı atamadan kollarıma giriverdiler. ?Senin bekaretini almadan bırakmayacağız canım? dedi selçuk (tanıştığım kişinin adı buydu).
 
?Lütfen? dedim, ?saçmalamayın. Ben vazgeçtim ve gitmek istiyorum?. Yüzüme sert bir yumruk yedim. Gözlerim karardı, sersemledim. Kendimi az sonra toparladığımda kanapede domaltılmış bir haldeydim. Selçuğun arkadaşları kollarımı tutuyor, kıpırdamama izin vermiyorlardı.
 
Selçuk ise yarım bıraktığı işi tamamlıyor, götümü kremliyordu. Sonra götümün yanaklarını ayırdı ve sikini arkama dayadı. göt deliğimin üzerinde sikinin basıncını hissediyordum. ?Lütfen yapma? dedim. Cevap vermek yerine sikini bastırdı. Başını zorla sokmuştu.
 
Acıyla inledim. ?Kendini rahat bırak ve ıkın? dedi selçuk, ?yoksa çok zor olur ve çok canın yanar?. Hala itiraz etmek, kurtulmak istiyordum, ama doğrusu heyecan da duyuyordum. Üstelik bunun kendi rızamla olmaması, beni zorla sikecek olması da suçluluk duygumu azaltıyordu.
 
Kendimin dahi şaştığım bir refleksle ıkındığımı farkettim. Selçuk biraz daha yüklendi. Sikinin çoğunu sokmuştu herhalde. Canım çok acıyordu, bağırdım. ?Başlangıçta biraz acır? dedi selçuk, ?ama korkma alışırsın. Diğerleri seni sikerken daha rahat olur?? güldü. Bunu hiç düşünmemiştim.
 
Selçuğun diğerlerini sadece ona yardım etsinler diye çağırdığını tahmin etmiştim, ama anlaşılan hepsi götümün tadına bakacaklardı. İtiraz etmemin bir anlamı yoktu. Nası olsa üçüne karşı koyamazdım. Kendimi olacaklara teslim ettim. Karşı koymayı bıraktığımı görünce diğerleri de kollarımı bıraktılar ve soyunmaya başladılar.
 
Birisi sikini sıvazlayarak önüme geldi ve sikini ağzıma uzattı. İtiraz etmeden aldım ağzıma. Saçlarımı kavramış, ağzımda ileri geri oynatıyordu kalçalarını. Diğeri de bizi izleyerek otuzbir çekiyordu. Dakikalar sonra selçuk sarsılarak içime boşalmaya başladı. Garip bir zevk alıyordum bundan.
 
Ağzımdaki selçuğun yerini aldı hemen. Bu kez acı biraz daha azdı sanki. Diğeri de hemen ağzıma uzattı sikini. götümdeki biraz daha sadistti diğerlerinden herhalde. Arada bir götüme tokatlar atıyor, ?bu taze ibnenin götü tam sikilmelikmiş. Sık sık gel bize de sikelim seni? diye aşağılıyordu beni.
 
Buna bozuluyordum ama zevk de alıyordum. Kaç dakika sürdü bilmiyorum, götümdeki içimden çıktı, diğeri geçti onun yerine. O ise önüme dolandı, ?aç ağzını bakalım, bir de tadını hissettireyim sana göt oğlanı? diyerek ağzımın önünde sikini sıvazlamaya başladı. Dudaklarım aralandı.
 
Aniden fışkırmaya başladı. Döllerinin bir kısmı ağzıma, hatta boğazıma fışkırmıştı. Kalanı ise yüzümden, gözümden akıyordu. ?Yut onları da tadını al iyice? dedi gülerek. Ağzımdakilerin bir kısmını yuttum. Arkamdaki de boşalmaya başlamıştı götüme. Beni öylece bıraktılar. Oturup birer sigara yaktılar.
 
Götüm acıyordu. Olanları, yaşadıklarımı nasıl değerlendirmem gerektiğini hala bilmiyordum. Selçuk ?hoşuna gitti mi?? dedi. Boş gözlerle baktım sadece. ?İstediğin zaman beni arayabilirsin? dedi. Sessizce giyindim, çıktım.

( SEX )
 

4 yorum:

  1. MERHABA BEN POYRAZ TOLGA ANKARA CANKAYA TURİZİMCİYİM YAŞ 38 BOY 170 KİLO 80 PENİS 20 SANTİM KALIN DAMARLİ COOK COOK COOK GEC BOSALAN DOYUMSUZ BİRİYİM VUCUDUM KILSIZ BEYAZ ANAL SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR AİLE İÇİ SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ANNE KIZI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ABLA BACI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR KOCASININ GÖZUNUN ÕNUNDE SIKILMESINI IZLEMEK ISTEYEN BAYANLAR ESININ GÖZUNUN ÖNÜNDE SİKÏLMESINİ ÏZLEMEK ISTEYEN BEYLER ESINI KENDISINI AYNI ANDA SIKTIRMEK ISTEYEN BEYLER HAMİLE KALMAK İSTEYEN BAYANLAR KENDI EVİNDE MASAJ YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR HAYALİNDEKİ BÜTÜN SEKS TÜRLERİNİ SINIRLAR KOYMADAN BENİMLE ÖZGÜRCE DOYASIYA FANTAZININ KIRALINI SEKSIN SON NOKTASINI YAŞAMAK ISTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ BOGAZINA KADAR SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA BANA SAKSO CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE BENİ BAGIRTA BAGIRTA BAGIRTA BAGIRTA BAGIRTA AGZINA BOMBA GİBİ BEMBEYAZ SÜT RENGI DÖLÜMÜ AGZINA SURATINA PATLATMAK İSTEYEN BAYANLAR YERE UZANIP AMINA GÖT DELIGINE CUKALATA SURUP BANA SABAHLARA KADAR YALATMAK ISTEYEN BAYANLAR TEK GECELİK SEKS YAPMAK ISTEYEN EVLİ CİFTLER EVLİ BAYANLAR YAŞLI OLGUN GENC BAKİRE BAYANLAR GOT DELİGİNİ SİKTİRMEK İSTEYEN BAKİRE KIZLAR AM YALATMAK GÖT DELIGINI YALATMAK AMININ İCİNE GÖT DELİGİNİN İÇİNE DIL MASAJI YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR AMININ İCİNİ GOT DELIGININ İCİNİ BANA KOPEKLER GİBİ YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA AGZIMA BOSALMAK AGZIMA AKITMAK SURATIMA İSEMEK İSTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ HER YERINE SOKMAK ISTEYEN MEMUR ÖĞRETMEN HEMŞİRE DOKTOR MIMAR AVUKAT IS KADINI EV KADINI BAYANLAR FAZ GECMEDIGIM KURALLARIM GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK ÖNEMLİ ARA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE PISMAN OLMAYACAKSIN BUNDAN KESİNLİKLE EMIN OL YETERKI INSAN INSAN OLSUN MERHAMETLI VICDANLI OLSUN GUVENILIR OLSUN GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK OLSUN 24 SAAT ARAYA BILIRSINIZ DENGESİZ TUTARSIZ KARARSIZ NE ISTEDIGINI BILMEYEN PISKOLOJISI BOZUK OLAN ARIZA BAYANLAR ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMASIN LÜTFEN LÜTFEN ANKARA ANKARALI BAYANLAR ARASIN LÜTFEN LÜTFEN ARA INSAN GİBİ MEDENI BIRSEKILDE ÖZGÜRCE KONUSALIM SEKS SONRASI KIMSE KIMSEYI TANIMIYACAK RAHATSIZ ETMEYECEK ARAMAYACAK ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE BU KURALLARA UYGUNSAN ARA YOKSA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMA ARACIM VAR EVIM MUSAIT TEK GECELİK SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ARARSA GELIR ALIRIM GECE GÜNDÜZ FARK ETMEZ YETERKI GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS OLSUN 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 ÖNEMLİ NOT NOT NOT NOT NOT NOT NOT NOT BIRDE ARAYIP SONRA YANLIS ARAMISIM KUSURA BAKMAYIN DIYEN GERIZEKALILAR MALLAR ODUNLAR KAZMALAR ÖKÜZLER VE TELI CALTIRIP TELINI ACMAYAN TELEFON SAPIKLARI TUTKAL YAPISIK INSANLAR ABAZALAR UZAK DURSUNLAR ARAMASINLAR LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN ANKARA ANKARALI BAYANLAR ARASIN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN WAHATSAP VİBER LİNE VAR 05373215942 05373215942

    YanıtlaSil
  2. MERHABA BEN POYRAZ TOLGA ANKARA CANKAYA TURİZİMCİYİM YAŞ 38 BOY 170 KİLO 80 PENİS 20 SANTİM KALIN DAMARLİ COOK COOK COOK GEC BOSALAN DOYUMSUZ BİRİYİM VUCUDUM KILSIZ BEYAZ ANAL SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR AİLE İÇİ SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ANNE KIZI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ABLA BACI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR KOCASININ GÖZUNUN ÕNUNDE SIKILMESINI IZLEMEK ISTEYEN BAYANLAR ESININ GÖZUNUN ÖNÜNDE SİKÏLMESINİ ÏZLEMEK ISTEYEN BEYLER ESINI KENDISINI AYNI ANDA SIKTIRMEK ISTEYEN BEYLER HAMİLE KALMAK İSTEYEN BAYANLAR KENDI EVİNDE MASAJ YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR HAYALİNDEKİ BÜTÜN SEKS TÜRLERİNİ SINIRLAR KOYMADAN BENİMLE ÖZGÜRCE DOYASIYA FANTAZININ KIRALINI SEKSIN SON NOKTASINI YAŞAMAK ISTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ BOGAZINA KADAR SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA BANA SAKSO CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE BENİ BAGIRTA BAGIRTA BAGIRTA BAGIRTA BAGIRTA AGZINA BOMBA GİBİ BEMBEYAZ SÜT RENGI DÖLÜMÜ AGZINA SURATINA PATLATMAK İSTEYEN BAYANLAR YERE UZANIP AMINA GÖT DELIGINE CUKALATA SURUP BANA SABAHLARA KADAR YALATMAK ISTEYEN BAYANLAR TEK GECELİK SEKS YAPMAK ISTEYEN EVLİ CİFTLER EVLİ BAYANLAR YAŞLI OLGUN GENC BAKİRE BAYANLAR GOT DELİGİNİ SİKTİRMEK İSTEYEN BAKİRE KIZLAR AM YALATMAK GÖT DELIGINI YALATMAK AMININ İCİNE GÖT DELİGİNİN İÇİNE DIL MASAJI YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR AMININ İCİNİ GOT DELIGININ İCİNİ BANA KOPEKLER GİBİ YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA AGZIMA BOSALMAK AGZIMA AKITMAK SURATIMA İSEMEK İSTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ HER YERINE SOKMAK ISTEYEN MEMUR ÖĞRETMEN HEMŞİRE DOKTOR MIMAR AVUKAT IS KADINI EV KADINI BAYANLAR FAZ GECMEDIGIM KURALLARIM GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK ÖNEMLİ ARA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE PISMAN OLMAYACAKSIN BUNDAN KESİNLİKLE EMIN OL YETERKI INSAN INSAN OLSUN MERHAMETLI VICDANLI OLSUN GUVENILIR OLSUN GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK OLSUN 24 SAAT ARAYA BILIRSINIZ DENGESİZ TUTARSIZ KARARSIZ NE ISTEDIGINI BILMEYEN PISKOLOJISI BOZUK OLAN ARIZA BAYANLAR ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMASIN LÜTFEN LÜTFEN ANKARA ANKARALI BAYANLAR ARASIN LÜTFEN LÜTFEN ARA INSAN GİBİ MEDENI BIRSEKILDE ÖZGÜRCE KONUSALIM SEKS SONRASI KIMSE KIMSEYI TANIMIYACAK RAHATSIZ ETMEYECEK ARAMAYACAK ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE BU KURALLARA UYGUNSAN ARA YOKSA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMA ARACIM VAR EVIM MUSAIT TEK GECELİK SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ARARSA GELIR ALIRIM GECE GÜNDÜZ FARK ETMEZ YETERKI GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS OLSUN 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 ÖNEMLİ NOT NOT NOT NOT NOT NOT NOT NOT BIRDE ARAYIP SONRA YANLIS ARAMISIM KUSURA BAKMAYIN DIYEN GERIZEKALILAR MALLAR ODUNLAR KAZMALAR ÖKÜZLER VE TELI CALTIRIP TELINI ACMAYAN TELEFON SAPIKLARI TUTKAL YAPISIK INSANLAR ABAZALAR UZAK DURSUNLAR ARAMASINLAR LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN ANKARA ANKARALI BAYANLAR ARASIN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN WAHATSAP VİBER LİNE VAR 05373215942 05373215942

    YanıtlaSil
  3. MERHABA BEN POYRAZ TOLGA ANKARA CANKAYA TURİZİMCİYİM YAŞ 38 BOY 170 KİLO 80 PENİS 20 SANTİM KALIN DAMARLİ COOK COOK COOK GEC BOSALAN DOYUMSUZ BİRİYİM VUCUDUM KILSIZ BEYAZ ANAL SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR AİLE İÇİ SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ANNE KIZI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ABLA BACI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR KOCASININ GÖZUNUN ÕNUNDE SIKILMESINI IZLEMEK ISTEYEN BAYANLAR ESININ GÖZUNUN ÖNÜNDE SİKÏLMESINİ ÏZLEMEK ISTEYEN BEYLER ESINI KENDISINI AYNI ANDA SIKTIRMEK ISTEYEN BEYLER HAMİLE KALMAK İSTEYEN BAYANLAR KENDI EVİNDE MASAJ YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR HAYALİNDEKİ BÜTÜN SEKS TÜRLERİNİ SINIRLAR KOYMADAN BENİMLE ÖZGÜRCE DOYASIYA FANTAZININ KIRALINI SEKSIN SON NOKTASINI YAŞAMAK ISTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ BOGAZINA KADAR SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA BANA SAKSO CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE BENİ BAGIRTA BAGIRTA BAGIRTA BAGIRTA BAGIRTA AGZINA BOMBA GİBİ BEMBEYAZ SÜT RENGI DÖLÜMÜ AGZINA SURATINA PATLATMAK İSTEYEN BAYANLAR YERE UZANIP AMINA GÖT DELIGINE CUKALATA SURUP BANA SABAHLARA KADAR YALATMAK ISTEYEN BAYANLAR TEK GECELİK SEKS YAPMAK ISTEYEN EVLİ CİFTLER EVLİ BAYANLAR YAŞLI OLGUN GENC BAKİRE BAYANLAR GOT DELİGİNİ SİKTİRMEK İSTEYEN BAKİRE KIZLAR AM YALATMAK GÖT DELIGINI YALATMAK AMININ İCİNE GÖT DELİGİNİN İÇİNE DIL MASAJI YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR AMININ İCİNİ GOT DELIGININ İCİNİ BANA KOPEKLER GİBİ YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA AGZIMA BOSALMAK AGZIMA AKITMAK SURATIMA İSEMEK İSTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ HER YERINE SOKMAK ISTEYEN MEMUR ÖĞRETMEN HEMŞİRE DOKTOR MIMAR AVUKAT IS KADINI EV KADINI BAYANLAR FAZ GECMEDIGIM KURALLARIM GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK ÖNEMLİ ARA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE PISMAN OLMAYACAKSIN BUNDAN KESİNLİKLE EMIN OL YETERKI INSAN INSAN OLSUN MERHAMETLI VICDANLI OLSUN GUVENILIR OLSUN GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK OLSUN 24 SAAT ARAYA BILIRSINIZ DENGESİZ TUTARSIZ KARARSIZ NE ISTEDIGINI BILMEYEN PISKOLOJISI BOZUK OLAN ARIZA BAYANLAR ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMASIN LÜTFEN LÜTFEN ANKARA ANKARALI BAYANLAR ARASIN LÜTFEN LÜTFEN ARA INSAN GİBİ MEDENI BIRSEKILDE ÖZGÜRCE KONUSALIM SEKS SONRASI KIMSE KIMSEYI TANIMIYACAK RAHATSIZ ETMEYECEK ARAMAYACAK ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE BU KURALLARA UYGUNSAN ARA YOKSA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMA ARACIM VAR EVIM MUSAIT TEK GECELİK SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ARARSA GELIR ALIRIM GECE GÜNDÜZ FARK ETMEZ YETERKI GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS OLSUN 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 ÖNEMLİ NOT NOT NOT NOT NOT NOT NOT NOT BIRDE ARAYIP SONRA YANLIS ARAMISIM KUSURA BAKMAYIN DIYEN GERIZEKALILAR MALLAR ODUNLAR KAZMALAR ÖKÜZLER VE TELI CALTIRIP TELINI ACMAYAN TELEFON SAPIKLARI TUTKAL YAPISIK INSANLAR ABAZALAR UZAK DURSUNLAR ARAMASINLAR LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN ANKARA ANKARALI BAYANLAR ARASIN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN WAHATSAP VİBER LİNE VAR 05373215942 05373215942

    YanıtlaSil
  4. Merhaba, Ateşli ve Azgın Bayanlar Adana ve yakın çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven çerçevesinde bir ilişki arayan Sexs’te Sınır Tanımayan ve ne istediğini bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorum..
    0545 – 352 – 25 – 52 Özele Açık ! ” Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp Line Tango Wiber Var!

    Merhaba, Evli Çiftler Eşinin Mutluluğundan Mutlu Olan, Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. (Fotoğraf ispatlı) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın ' 0545 - 352 – 25 – 52 '' Özele Açık ! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    YanıtlaSil