18 Ekim 2012 Perşembe

ACİL SİKİŞMEM LAZIM-SEX


( SEX )

Merhaba ben 48 yaşında, bundan 6 yıl önce kocamın vefatı nedeniyle dul kalmış bir azgınım. Daha önceki hikayelerimi okuyanlar bilirler azgınlığımı. Bazen azdığım zaman krize bile girdiğim oluyor. Gelelim olay gününe. Avrupa yakasından işten eve dönerken bu krizlerimden biri tuttu. Tatmin olmak için bir çâre aramaya başladım ve bütün bir yandan araba kullanırken bütün seçeneklerimi gözden geçirdim.
Bir sonuca ulaşamadım. Bu arada Ataşehir hizalarında bir yere gelmiştim. Yüksek binaları görünce birden aklıma parlak bir fikir geldi ve doğru Ataşehire yöneldim. Hava artık kararmaya başlamıştı. Arabamı emin ve biraz uzak bir yere park ederek ilk önüme gelen emlakçiye girdim. .Bir eve kiralamak istiyorum. dedim. Arkasından inandırıcı olmak için .Ayda 400 milyondan fazla ödeyemem ancak fazla büyük bir yer olmasa da olur, elinizde bana gösterebileceğiniz bir veya bir kaç yer var mı . diye sordum. Bana yer gösterme ücretinin 2.5 milyon olduğunu söylediler. İçeride iki genç sayılacak çocuk, mekân sahibi ve bir sekreter kız vardı. Ben gençlerden biri gösterir diye .Para sorun değil. dedim. Sonradan adının Saffet olduğunu öğreneceğim mekân sahibi ayağa kalktı, panodan bir kaç anahtar alarak, .Öyle ise gidelim. dedi. Çıktık ve biraz yürüdükten sonra bir apartmanın üçüncü katına çıkarak bir daireye girdik. Ben hakikaten kiracı imişim gibi etrafı incelemeye başladım. Adam beni dolaşmakta serbest bırakmış pencereden dışarıyı seyrediyordu. Banyo-tuvalete girdim ve planımı uygulamaya koydum. .Beyefendi. diye seslendim. İçeri girdi. .Burası biraz nemli değil mi?. diye sorunca, .Kaloriferler yanmıyor ve hem de uzun zaman boş kalmış, ondandır. dedi.
Yanına yaklaşarak .İlk önce adınız ne ? sonra da Hiç HAT TRICK yaptın mı. diye sordum. .Adım Saffet ama HAT TRICK bildiğim kadarı ile futbol terimi ve ben de iyi bir seyirciyim ama futbol oynamam. dedi. Vücudumla hafifçe itip lavabo aynasının önüne sıkıştırarak,. İzin verirsen ben sana öğreteyim .dedim. ve pantolonun üzerinden siki nahiyesinde elimi şöyle bir sıvazlayarak dolaştırdım ve bu sefer göğüslerimi yaslayarak iyice yakınlaştım. Elimi aynı bölgede tekrar dolaştırdığımda sikinin yavaş yavaş kalkmaya başladığını hissettim. Bir yandan geri geri giderek ve pantolonun kemer ve fermuarını açarak klozete oturdum ve alımlı sikini donundan kurtardım. Muhteşem siki şimdi tam karşımda ağız hizamda duruyordu. Aslında HAT TRICK ten kastım ağzım, amım ve götümdü ama o an hâlâ daha anlayabilmiş değildi. Beni amımdan sikerken çok çabuk boşalır da zevkim yarım kalır diye ilk önce ağzıma boşalmasını planlamıştım. Sikini ağzıma aldığımda tam kalkmamıştı ve neredeyse tamamını alabiliyordum. Hiç bir git-gel veya elle tahrikte bulunmadan ağzımda büyümesini bekledim. İyice büyüyüp yarısından fazlası dışarıda kaldığında yavaşça ileri-geri harekete başladım ve hafifçe başının kertiğini dişledim. Çok zevk almaya başladığı belli idi çünkü acayip sesler çıkarmaya başlamıştı bile. Biraz sonra başımı arkadaki klozet rezervuarına dayayarak ellerimi kıç bölgesinden tutarak kendime çekmeye ve ileri itmeye başladım. Hemen uyum gösterdi ve saçlarımdan haşin bir tutuşla başımı sanki rezervuara çiviledi. Bu arada ağzımı sikmeye devam ediyordu. Hareketler o kadar sertleşmeye başlamıştı ki neredeyse bâzen boğulur gibi oluyordum zira sikinin tamamını sokmak istiyordu, benimse almam mümkün değildi. Aradaki mesafe farkını ellerimi sikinin etrafında kenetleyerek kapatabiliyordum. Yavaş yavaş hareketleri hızlanmaya başladı ve öyle bir ritme ulaştı ki boşalmak üzere olduğunu anladım. Canhıraş bir feryat çıkartarak bütün semenini ağzıma boşalttı. Ben bir yandan ağzımdakini yutarken bir yandan da sikinde kalan son damlaları sıvazlayarak ağzıma alıyordum. İyice emip hiç bir damla bile kalmamacasına temizledim ve sikini ağzımdan çıkardım. O karşımda boşaltmış olduğu menisini yutmuş olmamdan dolayı olacak hayretle bana bakıyor ve hiç konuşmuyordu.
Siki de boynunu bükmüş bir haldeydi. Ben elimle hafif şaplaklar atarak taşakları nahiyeine masaj yapıyor ve daha fazla inmesine müsaade etmeden tekrar kaldırmaya çalışıyordum. Aslında bu iş için en uygunu kolonya ile masaj yapmaktır ama kolonyayı nereden bulacaktım. Tekrar ağzıma da almak istemiyordum çünkü erkek arkadaşım ağzımda boşaldıktan sonra kısa bir an benden tiksindiğini söyler durur. Neyse Küçük Saffet tekrar kendine gelmeye başladı ve yavaş yavaş dikildi. Benim de en heyecan duyduğum an ağzımda olduğu gibi sikin amımda yavaş yavaş uzaması ve genişleyerek sertleşmesi. Hızlı bir şekilde külotumu çıkartıp kenara attım ve aynanın önündeki lavabonun üzerine çıkarak gövdemi geriye attım ve kalçalarımı ileriye iterek bacaklarımı açtım. Saffet bir an baktıktan sonra yaklaştı ve tam sertleşmemiş sikini amıma dayadı. Ancak her ne kadar ben de heyecandan biraz ıslandı isem de tam sertleşmemiş sikin girmesine müsaade edecek kadar değildi. O da bunun farkına vardı ve bu sefer sikinin başını biraz tükürükleyerek abandı. İşte içimdeydi.Çok hafif bir şekilde ileri geri harekete başladı. Hemen mani oldum. Şaşırdı ama devam da etmedi. Artık hiç konuşmuyorduk ama birbirimiz gayet iyi anlıyorduk. Sikinin içimde genişlediğini ve bir kalp gibi attığını hissedebiliyordum. İçimi iyice doldurunca gidip gelmesine müsaade ettiğimi anlatmak için ben aynı hareketi yaptım ve o da devam etti. Biraz evvel boşaldığı için ikinci boşalması tahmin ettiğim gibi uzun sürdü ve bu arada ben o boşalmadan orgazm oldum ancak onun da tekrar boşalmasını tabii ki bekledim. Sikini sonuna kadar sokup bir an durdu ve bir yandan feryat-homurtu arası sesler çıkartarak sarsıla sarsıla bir yanardağ gibi patladı . Menisinin bir damlası bile dışarı çıkmamıştı. Yan taraftaki klozetin üstüne oturdu ve bakışmaya başladık. Zannederim konuşmak istese bile konuşacak hali kalmamıştı. . Götten de sikmek ister misin ?. diye sordum. Öyle zannediyorum ki HAT TRICK ten ne kastettiğimi o an anladı. .Tabii ama biraz zaman tanı. dedi
Ben kalktım ve menisinin amımdan dışarı akan kısmını çantamdan aldığım bir mendile aktarıverdim ve kenara koydum. Tekrar klozete oturarak sikini ağzıma aldım ve emmeye başladım. Yavaş da olsa ağzımı doldurmaya başlamıştı. Bu sefer daha çabuk sertleşmişti. Ben gençlerden birinin gelmediğine hayıflanırken 40 ların üstündeki Saffet gençlere taş çıkartıyordu. Siki iyice kalkınca mendilin üzerindeki menisinden alıp şöyle bir sıvazladım ve nispeten kaygan hâle getirdim. Birazını da götümün ağzına ve elverdiği kadar parmağımı sokarak içine sürdüm. Lavabonun üzerine eğilerek iyice domaldım ve sikini götümün ağzına dayamasına el yordamıyla yardım ettim. Bir küçük hamle yaptı ve başını hemen sokuverdi. Ben bu arada bir çığlık koyuverdim tabii. Ancak gerisini de düşününce T-Shirt ümün kenarını kıvırıp rulo yaparak dişlerimin arasına aldı. İkinci hamlede biraz daha içeri girdi. Tabii bendeki acı-zevk karışımı da o nispette arttı. Soktuğu kısmı dışarı çekip tekrar tekrar dayandı. Bir evvelkinden daha fazlasını soktuğunun farkındaydı. Bir iki ileri geri yaptı. Sikinin tamamını dışarı çıkartıp başını tekrar götümün ağzına dayadı ve bu sefer beni de kalçalarımdan kendine çekerek hiç bir göt kasının karşı koyamayacağı sert bir hamle yaptı ve tamamını götüme soktu. Ben tamamının girdiğini taşaklarının baldırlarıma vurmasından anlayabiliyordum. Şimdi hâkimiyet tamamen ondaydı ve beni bu sefer canının istediği gibi sikiyordu. Onun vücudu ile lavabo arasına sıkıştığımdan hiç bir müdahale imkânım yoktu. Bazen yavaşlıyor bazen duruyor, bazen hızlanıyor ve gidip geliyordu. Bu arada kalçalarımı okşuyor, butlarımı sıkıştırıyor, elini aşağıya uzatarak klitorisimle oynuyordu. Göt ağzımın bir hayli hırpalanıp tahriş olduğunu hissetmeme rağmen aldığım zevk o kadar fazla idi ki hiç bir şeyi düşünecek halde değildim. Onun gidiş gelişleri hızlanırken beni de insanın salıncakta duyduğu türden bir his kaplamaya başlamıştı. Bu gidiş gelişler hayli uzun sürdü ve beni de o kadar uzun süre zevklerin doruklarında dolaştırdı. Nihayet kasılma ve sarsılmalarından boşaldığını anlayabildim. Üçüncü temasımızda ben de orgazmımı onun boşalması ile senkronize edebilmiştim. Siki götümün içinde olarak bir müddet o şekilde kaldık. Daha sonra sikini yavaşça dışarı çekti ve .hiç kirlenmemiş. dedi. .Daha bir saat evvel büyük tuvaletime çıkmıştım. dedim. Menisini göt haznemde hapsetmiştim ve ılık ılık hissediyordum. Bu ılıklık bile benim tekrar orgazm olmam için yeterli idi. Yarı inmiş sikini aldım, öptüm, yaladım, okşadım T-Shirt ümü kaldırıp sutyensiz göğüslerimin arasına oturttum tekrar ağzıma aldım. O bana daha önce yüzünde gördüğüm hayret ifadesi ile bakarken ben bir kere daha orgazm oldum ve öylece kala kaldım. Saffet Donunu çekmiş, pantolonunun kemerini bağlıyordu.
Daha sonra yerde atılı duran külotumu ayağıma geçirdim ve üstümü başımı düzelttim. kendime çeki düzen verdim. .Tamam, sen HAT TRICK yaptın ama benimki +1. dedim ve kapıya doğru yöneldim. Hemen önümü kesti .Bana seninle tekrar beraber olacağımıza dair söz ver, bir telefon numarası yaz . dedi. Ben de. Ben canımın istediği kişiye canımın istediği zaman giderim, ama sen bana telefon numaranı verirsen canım istediğinde tekrarlayabiliriz. dedim ve numarasını telefonumun hafızasına kaydettim. Bir dahaki sefere belki boş bir kiralık evde olmaz da dayalı döşeli bir yerde 

10 yorum:

  1. gizlilige önem veren azgın dul bakımlı hnmlar CILGIN GENC KIZLAR olgun bebekler FANTAZİ duskunu evli çiftler subay ve astsubay hnmları 24saat 22cmyle en az 4 posta garantısıyle uygulamalı olarak SİKİŞLERIMIZ UYGUN HİZMETLE SUNULUR BİLGİNİZE 0534 489 55 20

    YanıtlaSil
  2. SLM ISMIM MEHMET..05374667155...NUMARAM ONCELIKLE YAKISIKLI SAMPATIK BIRIYIM ISTANBULDAYIM AZGIN VE DOYUMSUZ BAYAN ARIYORUM CUNKU BENDE AZGINIM YILLARDIR YARAKSIZIM DIYORSAN YADA ESINIZ SEVGILINIZ YARIDA BIRAKIP SIKEMIYORSA AMINIZIN ATESINI ALIRIM DOYA DOYA YARAK YEMENIN ZEVKINI ALIN SAATLECE KOCAMAN YARAK YEMENIN TADINI ALIN INLEYE INLEYE HADI ARAYIN O TADI SIZE VEREYIM GAYLAR ARAMASIN ILGILENMIYORUM BOSUNA

    YanıtlaSil
  3. Genç kızlar arayın yada yazın sanal real farketmez gece size aitim 0535 354 83 66

    YanıtlaSil
  4. Genç kızlar arayın yada yazın sanal real farketmez gece size aitim 0535 354 83 66

    YanıtlaSil
  5. MERHABA BEN POYRAZ TOLGA ANKARA CANKAYA TURİZİMCİYİM YAŞ 38 BOY 170 KİLO 80 PENİS 20 SANTİM KALIN DAMARLİ COOK COOK COOK GEC BOSALAN DOYUMSUZ BİRİYİM VUCUDUM KILSIZ BEYAZ ANAL SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR AİLE İÇİ SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ANNE KIZI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ABLA BACI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR KOCASININ GÖZUNUN ÕNUNDE SIKILMESINI IZLEMEK ISTEYEN BAYANLAR ESININ GÖZUNUN ÖNÜNDE SİKÏLMESINİ ÏZLEMEK ISTEYEN BEYLER ESINI KENDISINI AYNI ANDA SIKTIRMEK ISTEYEN BEYLER HAMİLE KALMAK İSTEYEN BAYANLAR KENDI EVİNDE MASAJ YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR HAYALİNDEKİ BÜTÜN SEKS TÜRLERİNİ SINIRLAR KOYMADAN BENİMLE ÖZGÜRCE DOYASIYA FANTAZININ KIRALINI SEKSIN SON NOKTASINI YAŞAMAK ISTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ BOGAZINA KADAR SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA BANA SAKSO CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE BENİ BAGIRTA BAGIRTA BAGIRTA BAGIRTA BAGIRTA AGZINA BOMBA GİBİ BEMBEYAZ SÜT RENGI DÖLÜMÜ AGZINA SURATINA PATLATMAK İSTEYEN BAYANLAR YERE UZANIP AMINA GÖT DELIGINE CUKALATA SURUP BANA SABAHLARA KADAR YALATMAK ISTEYEN BAYANLAR TEK GECELİK SEKS YAPMAK ISTEYEN EVLİ CİFTLER EVLİ BAYANLAR YAŞLI OLGUN GENC BAKİRE BAYANLAR GOT DELİGİNİ SİKTİRMEK İSTEYEN BAKİRE KIZLAR AM YALATMAK GÖT DELIGINI YALATMAK AMININ İCİNE GÖT DELİGİNİN İÇİNE DIL MASAJI YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR AMININ İCİNİ GOT DELIGININ İCİNİ BANA KOPEKLER GİBİ YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA AGZIMA BOSALMAK AGZIMA AKITMAK SURATIMA İSEMEK İSTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ HER YERINE SOKMAK ISTEYEN MEMUR ÖĞRETMEN HEMŞİRE DOKTOR MIMAR AVUKAT IS KADINI EV KADINI BAYANLAR FAZ GECMEDIGIM KURALLARIM GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK ÖNEMLİ ARA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE PISMAN OLMAYACAKSIN BUNDAN KESİNLİKLE EMIN OL YETERKI INSAN INSAN OLSUN MERHAMETLI VICDANLI OLSUN GUVENILIR OLSUN GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK OLSUN 24 SAAT ARAYA BILIRSINIZ DENGESİZ TUTARSIZ KARARSIZ NE ISTEDIGINI BILMEYEN PISKOLOJISI BOZUK OLAN ARIZA BAYANLAR ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMASIN LÜTFEN LÜTFEN ANKARA ANKARALI BAYANLAR ARASIN LÜTFEN LÜTFEN ARA INSAN GİBİ MEDENI BIRSEKILDE ÖZGÜRCE KONUSALIM SEKS SONRASI KIMSE KIMSEYI TANIMIYACAK RAHATSIZ ETMEYECEK ARAMAYACAK ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE BU KURALLARA UYGUNSAN ARA YOKSA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMA ARACIM VAR EVIM MUSAIT TEK GECELİK SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ARARSA GELIR ALIRIM GECE GÜNDÜZ FARK ETMEZ YETERKI GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS OLSUN 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 ÖNEMLİ NOT NOT NOT NOT NOT NOT NOT NOT BIRDE ARAYIP SONRA YANLIS ARAMISIM KUSURA BAKMAYIN DIYEN GERIZEKALILAR MALLAR ODUNLAR KAZMALAR ÖKÜZLER VE TELI CALTIRIP TELINI ACMAYAN TELEFON SAPIKLARI TUTKAL YAPISIK INSANLAR ABAZALAR UZAK DURSUNLAR ARAMASINLAR LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN ANKARA ANKARALI BAYANLAR ARASIN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN WAHATSAP VİBER LİNE VAR 05373215942 05373215942

    YanıtlaSil
  6. MERHABA BEN POYRAZ TOLGA ANKARA CANKAYA TURİZİMCİYİM YAŞ 38 BOY 170 KİLO 80 PENİS 20 SANTİM KALIN DAMARLİ COOK COOK COOK GEC BOSALAN DOYUMSUZ BİRİYİM VUCUDUM KILSIZ BEYAZ ANAL SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR AİLE İÇİ SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ANNE KIZI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ABLA BACI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR KOCASININ GÖZUNUN ÕNUNDE SIKILMESINI IZLEMEK ISTEYEN BAYANLAR ESININ GÖZUNUN ÖNÜNDE SİKÏLMESINİ ÏZLEMEK ISTEYEN BEYLER ESINI KENDISINI AYNI ANDA SIKTIRMEK ISTEYEN BEYLER HAMİLE KALMAK İSTEYEN BAYANLAR KENDI EVİNDE MASAJ YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR HAYALİNDEKİ BÜTÜN SEKS TÜRLERİNİ SINIRLAR KOYMADAN BENİMLE ÖZGÜRCE DOYASIYA FANTAZININ KIRALINI SEKSIN SON NOKTASINI YAŞAMAK ISTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ BOGAZINA KADAR SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA BANA SAKSO CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE BENİ BAGIRTA BAGIRTA BAGIRTA BAGIRTA BAGIRTA AGZINA BOMBA GİBİ BEMBEYAZ SÜT RENGI DÖLÜMÜ AGZINA SURATINA PATLATMAK İSTEYEN BAYANLAR YERE UZANIP AMINA GÖT DELIGINE CUKALATA SURUP BANA SABAHLARA KADAR YALATMAK ISTEYEN BAYANLAR TEK GECELİK SEKS YAPMAK ISTEYEN EVLİ CİFTLER EVLİ BAYANLAR YAŞLI OLGUN GENC BAKİRE BAYANLAR GOT DELİGİNİ SİKTİRMEK İSTEYEN BAKİRE KIZLAR AM YALATMAK GÖT DELIGINI YALATMAK AMININ İCİNE GÖT DELİGİNİN İÇİNE DIL MASAJI YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR AMININ İCİNİ GOT DELIGININ İCİNİ BANA KOPEKLER GİBİ YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA AGZIMA BOSALMAK AGZIMA AKITMAK SURATIMA İSEMEK İSTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ HER YERINE SOKMAK ISTEYEN MEMUR ÖĞRETMEN HEMŞİRE DOKTOR MIMAR AVUKAT IS KADINI EV KADINI BAYANLAR FAZ GECMEDIGIM KURALLARIM GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK ÖNEMLİ ARA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE PISMAN OLMAYACAKSIN BUNDAN KESİNLİKLE EMIN OL YETERKI INSAN INSAN OLSUN MERHAMETLI VICDANLI OLSUN GUVENILIR OLSUN GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK OLSUN 24 SAAT ARAYA BILIRSINIZ DENGESİZ TUTARSIZ KARARSIZ NE ISTEDIGINI BILMEYEN PISKOLOJISI BOZUK OLAN ARIZA BAYANLAR ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMASIN LÜTFEN LÜTFEN ANKARA ANKARALI BAYANLAR ARASIN LÜTFEN LÜTFEN ARA INSAN GİBİ MEDENI BIRSEKILDE ÖZGÜRCE KONUSALIM SEKS SONRASI KIMSE KIMSEYI TANIMIYACAK RAHATSIZ ETMEYECEK ARAMAYACAK ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE BU KURALLARA UYGUNSAN ARA YOKSA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMA ARACIM VAR EVIM MUSAIT TEK GECELİK SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ARARSA GELIR ALIRIM GECE GÜNDÜZ FARK ETMEZ YETERKI GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS OLSUN 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 ÖNEMLİ NOT NOT NOT NOT NOT NOT NOT NOT BIRDE ARAYIP SONRA YANLIS ARAMISIM KUSURA BAKMAYIN DIYEN GERIZEKALILAR MALLAR ODUNLAR KAZMALAR ÖKÜZLER VE TELI CALTIRIP TELINI ACMAYAN TELEFON SAPIKLARI TUTKAL YAPISIK INSANLAR ABAZALAR UZAK DURSUNLAR ARAMASINLAR LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN ANKARA ANKARALI BAYANLAR ARASIN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN WAHATSAP VİBER LİNE VAR 05373215942 05373215942

    YanıtlaSil
  7. MERHABA BEN POYRAZ TOLGA ANKARA CANKAYA TURİZİMCİYİM YAŞ 38 BOY 170 KİLO 80 PENİS 20 SANTİM KALIN DAMARLİ COOK COOK COOK GEC BOSALAN DOYUMSUZ BİRİYİM VUCUDUM KILSIZ BEYAZ ANAL SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR AİLE İÇİ SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ANNE KIZI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ABLA BACI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR KOCASININ GÖZUNUN ÕNUNDE SIKILMESINI IZLEMEK ISTEYEN BAYANLAR ESININ GÖZUNUN ÖNÜNDE SİKÏLMESINİ ÏZLEMEK ISTEYEN BEYLER ESINI KENDISINI AYNI ANDA SIKTIRMEK ISTEYEN BEYLER HAMİLE KALMAK İSTEYEN BAYANLAR KENDI EVİNDE MASAJ YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR HAYALİNDEKİ BÜTÜN SEKS TÜRLERİNİ SINIRLAR KOYMADAN BENİMLE ÖZGÜRCE DOYASIYA FANTAZININ KIRALINI SEKSIN SON NOKTASINI YAŞAMAK ISTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ BOGAZINA KADAR SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA BANA SAKSO CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE BENİ BAGIRTA BAGIRTA BAGIRTA BAGIRTA BAGIRTA AGZINA BOMBA GİBİ BEMBEYAZ SÜT RENGI DÖLÜMÜ AGZINA SURATINA PATLATMAK İSTEYEN BAYANLAR YERE UZANIP AMINA GÖT DELIGINE CUKALATA SURUP BANA SABAHLARA KADAR YALATMAK ISTEYEN BAYANLAR TEK GECELİK SEKS YAPMAK ISTEYEN EVLİ CİFTLER EVLİ BAYANLAR YAŞLI OLGUN GENC BAKİRE BAYANLAR GOT DELİGİNİ SİKTİRMEK İSTEYEN BAKİRE KIZLAR AM YALATMAK GÖT DELIGINI YALATMAK AMININ İCİNE GÖT DELİGİNİN İÇİNE DIL MASAJI YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR AMININ İCİNİ GOT DELIGININ İCİNİ BANA KOPEKLER GİBİ YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA AGZIMA BOSALMAK AGZIMA AKITMAK SURATIMA İSEMEK İSTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ HER YERINE SOKMAK ISTEYEN MEMUR ÖĞRETMEN HEMŞİRE DOKTOR MIMAR AVUKAT IS KADINI EV KADINI BAYANLAR FAZ GECMEDIGIM KURALLARIM GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK ÖNEMLİ ARA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE PISMAN OLMAYACAKSIN BUNDAN KESİNLİKLE EMIN OL YETERKI INSAN INSAN OLSUN MERHAMETLI VICDANLI OLSUN GUVENILIR OLSUN GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK OLSUN 24 SAAT ARAYA BILIRSINIZ DENGESİZ TUTARSIZ KARARSIZ NE ISTEDIGINI BILMEYEN PISKOLOJISI BOZUK OLAN ARIZA BAYANLAR ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMASIN LÜTFEN LÜTFEN ANKARA ANKARALI BAYANLAR ARASIN LÜTFEN LÜTFEN ARA INSAN GİBİ MEDENI BIRSEKILDE ÖZGÜRCE KONUSALIM SEKS SONRASI KIMSE KIMSEYI TANIMIYACAK RAHATSIZ ETMEYECEK ARAMAYACAK ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE BU KURALLARA UYGUNSAN ARA YOKSA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMA ARACIM VAR EVIM MUSAIT TEK GECELİK SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ARARSA GELIR ALIRIM GECE GÜNDÜZ FARK ETMEZ YETERKI GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS OLSUN 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 ÖNEMLİ NOT NOT NOT NOT NOT NOT NOT NOT BIRDE ARAYIP SONRA YANLIS ARAMISIM KUSURA BAKMAYIN DIYEN GERIZEKALILAR MALLAR ODUNLAR KAZMALAR ÖKÜZLER VE TELI CALTIRIP TELINI ACMAYAN TELEFON SAPIKLARI TUTKAL YAPISIK INSANLAR ABAZALAR UZAK DURSUNLAR ARAMASINLAR LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN ANKARA ANKARALI BAYANLAR ARASIN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN WAHATSAP VİBER LİNE VAR 05373215942 05373215942

    YanıtlaSil
  8. MERHABA BEN POYRAZ TOLGA ANKARA CANKAYA TURİZİMCİYİM YAŞ 38 BOY 170 KİLO 80 PENİS 20 SANTİM KALIN DAMARLİ COOK COOK COOK GEC BOSALAN DOYUMSUZ BİRİYİM VUCUDUM KILSIZ BEYAZ ANAL SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR AİLE İÇİ SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ANNE KIZI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ABLA BACI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR KOCASININ GÖZUNUN ÕNUNDE SIKILMESINI IZLEMEK ISTEYEN BAYANLAR ESININ GÖZUNUN ÖNÜNDE SİKÏLMESINİ ÏZLEMEK ISTEYEN BEYLER ESINI KENDISINI AYNI ANDA SIKTIRMEK ISTEYEN BEYLER HAMİLE KALMAK İSTEYEN BAYANLAR KENDI EVİNDE MASAJ YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR HAYALİNDEKİ BÜTÜN SEKS TÜRLERİNİ SINIRLAR KOYMADAN BENİMLE ÖZGÜRCE DOYASIYA FANTAZININ KIRALINI SEKSIN SON NOKTASINI YAŞAMAK ISTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ BOGAZINA KADAR SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA BANA SAKSO CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE BENİ BAGIRTA BAGIRTA BAGIRTA BAGIRTA BAGIRTA AGZINA BOMBA GİBİ BEMBEYAZ SÜT RENGI DÖLÜMÜ AGZINA SURATINA PATLATMAK İSTEYEN BAYANLAR YERE UZANIP AMINA GÖT DELIGINE CUKALATA SURUP BANA SABAHLARA KADAR YALATMAK ISTEYEN BAYANLAR TEK GECELİK SEKS YAPMAK ISTEYEN EVLİ CİFTLER EVLİ BAYANLAR YAŞLI OLGUN GENC BAKİRE BAYANLAR GOT DELİGİNİ SİKTİRMEK İSTEYEN BAKİRE KIZLAR AM YALATMAK GÖT DELIGINI YALATMAK AMININ İCİNE GÖT DELİGİNİN İÇİNE DIL MASAJI YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR AMININ İCİNİ GOT DELIGININ İCİNİ BANA KOPEKLER GİBİ YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA AGZIMA BOSALMAK AGZIMA AKITMAK SURATIMA İSEMEK İSTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ HER YERINE SOKMAK ISTEYEN MEMUR ÖĞRETMEN HEMŞİRE DOKTOR MIMAR AVUKAT IS KADINI EV KADINI BAYANLAR FAZ GECMEDIGIM KURALLARIM GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK ÖNEMLİ ARA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE PISMAN OLMAYACAKSIN BUNDAN KESİNLİKLE EMIN OL YETERKI INSAN INSAN OLSUN MERHAMETLI VICDANLI OLSUN GUVENILIR OLSUN GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK OLSUN 24 SAAT ARAYA BILIRSINIZ DENGESİZ TUTARSIZ KARARSIZ NE ISTEDIGINI BILMEYEN PISKOLOJISI BOZUK OLAN ARIZA BAYANLAR ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMASIN LÜTFEN LÜTFEN ANKARA ANKARALI BAYANLAR ARASIN LÜTFEN LÜTFEN ARA INSAN GİBİ MEDENI BIRSEKILDE ÖZGÜRCE KONUSALIM SEKS SONRASI KIMSE KIMSEYI TANIMIYACAK RAHATSIZ ETMEYECEK ARAMAYACAK ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE BU KURALLARA UYGUNSAN ARA YOKSA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMA ARACIM VAR EVIM MUSAIT TEK GECELİK SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ARARSA GELIR ALIRIM GECE GÜNDÜZ FARK ETMEZ YETERKI GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS OLSUN 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 ÖNEMLİ NOT NOT NOT NOT NOT NOT NOT NOT BIRDE ARAYIP SONRA YANLIS ARAMISIM KUSURA BAKMAYIN DIYEN GERIZEKALILAR MALLAR ODUNLAR KAZMALAR ÖKÜZLER VE TELI CALTIRIP TELINI ACMAYAN TELEFON SAPIKLARI TUTKAL YAPISIK INSANLAR ABAZALAR UZAK DURSUNLAR ARAMASINLAR LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN ANKARA ANKARALI BAYANLAR ARASIN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN WAHATSAP VİBER LİNE VAR 05373215942 05373215942

    YanıtlaSil
  9. Merhaba;
    Ben Dr. OKTAY (Psikolog) Ankara Keçiören den 32 yaşında 1.78 boyunda esmer kendime göre oldukça yakışıklı ve bakımlıyım.. Seviyeli kültürlü düzgün insanlarla tanışalım. Sanal ya da gerçek huzur arayan bayanlar tanışabiliriz. Korkmaya gerek yok cesur ol ve gel.. Real Sex İstiyorsanız Gizliliğe Önem Veririm..Numara: 0 545 325 61 61.. Her yastan bayanlar evli ciftler dul bayanlar Dindar olgun durust ve yalniz yasayan kızlar...

    Merhaba;
    Ben Dr. OKTAY (Psikolog) Ankara Keçiören den 32 yaşında 1.78 boyunda esmer kendime göre oldukça yakışıklı ve bakımlıyım.. Seviyeli kültürlü düzgün insanlarla tanışalım. Sanal ya da gerçek huzur arayan bayanlar tanışabiliriz. Korkmaya gerek yok cesur ol ve gel.. Real Sex İstiyorsanız Gizliliğe Önem Veririm..Numara: 0 545 325 61 61.. Her yastan bayanlar evli ciftler dul bayanlar Dindar olgun durust ve yalniz yasayan kızlar cocuk ozlemi cekenler kapalılar sınırsız uzman deneyimli bir sex makinasiyım gizlilik ve hijyen sarttir. Sınır tanımayanlar değişik fantezi arayanlar zevkin doruklarina ucmak isteyen dur durak bilmeyen atesli bayanlar arayin.. Numara: 0 545 325 61 61.. Sapık değilim amacım seviyeli bir arkadaşlık. Eğer sende böyle bir arkadaşlık düşünüyosan ara.. Azgin bogalar gibi azdim benim gibi azan bayanlar arasin sikismek isteyen arasin ev araba var sorun yok hic durmadan saatlerce defalarca boşalma hazzını yaşayabiliriz. Boşaltma garantili sevişmeler yaşamak için hemen arayabilirsin. Numara : 0 545 325 61 61.. Asla ama asla rahatsız edici değilimdir sadece yaramazlık yapıp rahatlamak için arayınız. Siz hanımlarla sinirsiz ve fantazi dolu göruscem bayan arkadaşlar arıyorum.. Sexs de sınır tanımayan 16-45 yaş arası evli dul bekar kapalı kücük büyük ve Evli çiftlere 3. olurum GİZLİLİK ŞARTl VAR.. Bir fincan kahve ve doyumsuz bir muhabbet ilginizi çekerse; 7/24 hizmetinizdeyim.. Kapalı bayanlara ayrı ılgım vardır.. Sexs Konusunda hayatta bulamıyacağın fanteziler bende emin olmak için ara..ÖZEL numaralara acık arayabilirsiniz .. Ankara keçiören ve çevresinden.( WAHATSAP VİBER LİNE IMO VAR.... 0 545 325 6161 ).. Skype :purposelessnight Boşalma garantili telefon sohbeti için hemen arayın. NOT: Gaylar,baylar,toplar,ibneler ARAMA ASLA sadece BAYANLAR..

    Merhaba;
    Ben Dr. OKTAY (Psikolog) Ankara Keçiören den 32 yaşında 1.78 boyunda esmer kendime göre oldukça yakışıklı ve bakımlıyım.. Seviyeli kültürlü düzgün insanlarla tanışalım. Sanal ya da gerçek huzur arayan bayanlar tanışabiliriz. Korkmaya gerek yok cesur ol ve gel.. Real Sex İstiyorsanız Gizliliğe Önem Veririm..Numara: 0 545 325 61 61.. Her yastan bayanlar evli ciftler dul bayanlar Dindar olgun durust ve yalniz yasayan kızlar cocuk ozlemi cekenler kapalılar sınırsız uzman deneyimli bir sex makinasiyım gizlilik ve hijyen sarttir. Sınır tanımayanlar değişik fantezi arayanlar zevkin doruklarina ucmak isteyen dur durak bilmeyen atesli bayanlar arayin.. Numara: 0 545 325 61 61.. Sapık değilim amacım seviyeli bir arkadaşlık. Eğer sende böyle bir arkadaşlık düşünüyosan ara.. Azgin bogalar gibi azdim benim gibi azan bayanlar arasin sikismek isteyen arasin ev araba var sorun yok hic durmadan saatlerce defalarca boşalma hazzını yaşayabiliriz. Boşaltma garantili sevişmeler yaşamak için hemen arayabilirsin. Numara : 0 545 325 61 61.. Asla ama asla rahatsız edici değilimdir sadece yaramazlık yapıp rahatlamak için arayınız. Siz hanımlarla sinirsiz ve fantazi dolu göruscem bayan arkadaşlar arıyorum.. Sexs de sınır tanımayan 16-45 yaş arası evli dul bekar kapalı kücük büyük ve Evli çiftlere 3. olurum GİZLİLİK ŞARTl VAR.. Bir fincan kahve ve doyumsuz bir muhabbet ilginizi çekerse; 7/24 hizmetinizdeyim.. Kapalı bayanlara ayrı ılgım vardır.. Sexs Konusunda hayatta bulamıyacağın fanteziler bende emin olmak için ara..ÖZEL numaralara acık arayabilirsiniz .. Ankara keçiören ve çevresinden.( WAHATSAP VİBER LİNE IMO VAR.... 0 545 325 6161 ).. Skype :purposelessnight Boşalma garantili telefon sohbeti için hemen arayın. NOT: Gaylar,baylar,toplar,ibneler ARAMA ASLA sadece BAYANLAR..

    YanıtlaSil
  10. Merhaba, Ateşli ve Azgın Bayanlar Adana ve yakın çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven çerçevesinde bir ilişki arayan Sexs’te Sınır Tanımayan ve ne istediğini bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorum..
    0545 – 352 – 25 – 52 Özele Açık ! ” Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp Line Tango Wiber Var!

    Merhaba, Evli Çiftler Eşinin Mutluluğundan Mutlu Olan, Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. (Fotoğraf ispatlı) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın ' 0545 - 352 – 25 – 52 '' Özele Açık ! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    YanıtlaSil