25 Ekim 2012 Perşembe

( SEX HİKAYE )OKUL HADEMESİYLE SEX

Ben Ankara?da yaşayan, 35 yaşında, 1.83 boyunda, 75 kilo, tecrübeli, erkeksi, pasif bir köleyim. Saçlarımı kazıyorum. Şimdiye kadar çok güzel deneyimlerim oldu, bunlardan bazılarını, ilgi çektiği takdirde, zaman içinde sizlerle paylaşmaya karar verdim. 

Bundan on-onbeş sene kadar önceydi. Kendime ayıracak zaman bırakmayan işim beni çok kasıyordu. Bir akşam eve geldim ve annemin çok sevdiğim fesleğen soslu spagettiden pişirdiğini gördüm. Çok sevinmiştim. Sonra birden sosun içine koyması gereken çam fıstığnı unuttuğunu fark ettim.
Evde çam fıstığı yoktu. Nedense bir anda kendimi kaybettim. Odama gidip sinir krizi geçirdim, her şeyi kırıp döktüm. Boyası çıkmayan bir kalem bulup belime göt deliğimi işaret eden kalın bir ok çizdim ve sokağa çıktım. Çankaya?daki evimizden, kızılay?daki Güven Park?a kadar yürüdüm, yürürken de sürekli bira içtim.
Kopmuşum. Kendime geldiğimde, içinde fotokopi makinesi olan küçük bir odada yere domalmıştım ve arkamdan biri götümü sikiyordu. Tüm giysilerim üstümde, yalnızca pantolonum sıyrılmıştı. Kollarım arkamda bağlanmış, yüzüm yere dayanmıştı. Hem korkmuştum, hem de çok heyecanlı bir durumdu, ne yalan söyleyeyim.
?Neredeyim?? diye sordum. Arkamdan kalın ve Kürt aksanlı bir ses, ?Kes sesini pis ibne, kal olduğun yerde,? dedi ve götümü sikmeye devam etti. ?Tecavüz kaçınılmazsa zevkini çıkarmaya bak? mottosuyla kendimi bıraktım.
Bazen hızlı, bazen yavaş, bazen kökleyerek, bazen yalnızca ucunu büzüğüme geçirerek uzun süre sikti, en sonunda öyle bir kökleyerek boşaldı ki bağırmadan edemedim. Taşakları bile girmişti herhalde! İşi bittiğinde sikini çıkarıp ayağa kalktı. ?Sana sesini kes dedim köpek,? diyerek götüme okkalı  bir tekme savurdu. Sonra belime sertçe basarak yüzüstü yere yapıştırdı.
Alnımın soyulduğunu hissettim ama bu sefer dudaklarımı ısırarak bağırmadım ve yerimden kıpırdamadım. Biraz sonra sırtımda bir sıcaklık hissettim. Üzerime işiyordu. Sanırım o da bütün gece bira içtiği için oldukça doluydu, tüm giysilerim bir-iki dakika içinde sırılsıklam olmuştu.
Nefesimin kesilmesiyle, boğazıma tasma gibi takılmış olan kemeri ilk kez fark ettim. Tasmamdan çekerek beni diz üstü kaldırdı. Daha sonra önüme geçti, yalatarak sikini temizletti ve tişörtümü yukarı sıyırarak boynumun arkasına attı. Yüzünü ilk kez görüyordum. Benden biraz kısa, 40-45 yaşlarında, bıyıklı bir adamdı.
Ayağa kalkmamı söylediğinde, işimizin bittiğini zannederek, ?Wow, çok iyiydi,? demeye cüret ettim. Bu kez suratıma okkalı bir tokat atarak, ?Bu son uyarı,? dedi, ?bundan sonra konuştuğunda anandan doğduğuna pişman ederim seni!? Bir kutu biradan koca bir yudum içmeme izin verdi, sonra kapıyı açtı ve tasmamdan çekerek beni yürütmeye başladı. Tişörtüm boynumun arkasında, pantolonum ayak bileklerimde hoplaya zıplaya onu takip ettim.
Büyük ve karanlık koridorlardan yürürken bir okulda olduğumuzu anladım. Adamın da geceleri okulda kalan bir tür bekçi olduğunu düşündüm. Sonra bir kapı daha açıp beni Öğretmenler Odası?na benzeyen büyük bir salona soktu, içeri ittirdi, salonda biri otuz, ikisi yirmili yaşlarında üç erkek daha vardı.
?Size götveren bir köpek getirdim, istediğiniz gibi kullanın, benim biraz işim var,? dedi. Bana dönüp, ?Yeğenlerimi iyi memnun et yoksa gebertirim,? dedi ve çıkıp gitti. Ben konuşmadan orada öylece kalakalmıştım.
Üç kişi aralarında konuştular ve önce otuz yaşlarında olanın beni tek başına kullanmasına karar verdiler, o öyle istiyordu, daha sonra diğer ikisi birlikte sikeceklerdi. Adam tasmamdan tutmadı, kendisini takip etmemi söyleyerek salondan çıkardı ve bir sınıfa götürdü.
Karatahtanın önünde durdu, sikini çıkardı ve diz çöküp emmemi söyledi. Onsekiz santim kadar vardı ve oldukça kalındı. Bir süre gözümden yaş gelene kadar boğazımı siktikten sonra ayağa kaldırdı ve kendisi tahtaya dayanarak beni ayakta sikmeye başladı, götüm iyice açıldığı için çok acımıyordu, bunu anlamış olsa gerek tükrükleyip birkaç parmağını da sikiyle birlikte soktuğunu hissederek inledim.
Sonra bir anda beni itti. Kollarım arkamda bağlı olduğu ve pantolonum adım atmamı engellediği için yere düştüm. ?BU NE LAN OROSPU ÇOÇUĞU,? diye bağırdı.
Parmaklarına ve sikine biraz bok bulaştığını gördüm. aslında sikilmeden önce içimi en az bir saat duş hortumuyla temizler, lavman yaparım ama o gece farklı bir geceydi. ?Temizle şunları piç,? diyerek önce parmaklarını, sonra yarağını yalatarak temizletti. Yarağını temizlerken, ?senin o boklu götünü eşekler siksin,? diyerek ağzımı sikmeye devam etti. Kulaklarımdan tutmuştu ve artık kendimi ona bırakmıştım.
Başımı bıraksa yere yığılacaktım. Neyse, istediği gibi sikip gırtlağımdan aşağıya boşaldıktan sonra sikini ağzımdan çıkarmadı, ?Sakın kıpırdama ve bir damlasını bile yere akıtma yoksa yalatırım,? dedi ve ağzımın içine işemeye başladı. Herhalde az su içtiği için çişinin keskin ve ekşi-acı bir tadı vardı, ancak söylemeyi unuttum:
Tapılacak kadar erkeksi ve güzel bir herif olduğu için gıkımı çıkarmadan son damlasına kadar içtim. Aralarında en güzel olan oydu.
Sikini çıkardı, arkama geçip tişörtüme iyice sildi. ?Böyle kal,? deyip çıktı. Topuklarımın üstüne çöktüm, başım önde öylece kalakaldım. Bir süre sonra diğer ikisi geldi. Önümde durup siklerini çıkardılar. Bir onu, bir öbürünü emerken yaraklar iyice kalktı: Birisi on altı-on yedi santim arası normal boyutlarda ama diğeri en az yirmi üç santim ve bileğim kadar vardı. O zamana kadar gördüğüm en büyük yaraktı.
Gözlerimin faltaşı gibi açıldığını görünce, ?Korktun mu ibne?? diye sordu. ?Sen şimdi bunu götünde istersin ama senin ne istediğin umurumda bile değil. Nereni istersem oranı sikerim, anladın mı it?? Konuşmam yasaktı. Cevap vermedim.
Bunları söyleyip beni ayağa kaldırdılar ve sırt üstü bir sıraya yatırdılar. Siki daha küçük olan götüme geçirdi, öbürü başımın üstünde ayakta durarak ağzıma soktu. İki eliyle başımı iyice aşağı ittirerek gırtlağıma kadar sokup sikmeye başladı. Koca yarak arada neredeyse göğsüme kadar giriyor, nefes borumu haşat ediyordu.
Arada nefessiz kalıyor, bayılacak gibi oluyordum, neyseki yemek yememiştim de kusma ihtimalim ortadan kalkmıştı. Bir süre sonra kusma refleksim de kalmadı. Ayıklıkla baygınlık arasında bir yerde kendimi onlara bıraktım. İstedikleri gibi kullanacakları, tam bir et yığını haline gelmiştim. Böyle ne kadar zaman geçti bilemiyorum.
Sonra kapının açıldığını ve beni ilk siken adamın geldiğini duydum. ?Hadi artık, bitirin işinizi, ibne bana lazım,? dedi. Bunun üzerine iyice hızlandılar, önce götümdeki, sonra gırtlağımdaki köküne kadar sokarak boşaldı. O arada sanırım gerçekten de bir-iki saniye bayıldım.
Büyükleri olan adam tasmamdan tutup kaldırdığında yürüyecek halim kalmamıştı. Dizlerimin üstüne kapaklanıverdim. ?O zaman dört ayak üstünde yürü it, siz de gelin çişiniz gelmiştir şimdi attırınca,? dedi. Tasmamdan çekerek, yine karanlık koridorlardan geçirip, dört ayak üstünde yürüterek okulun tuvaletine götürdü.
Yürürken diğer ikisi arada götümü tekmeliyor, ?Hadi lan, amcık ağız, numara yapma da çabuk ol, çişimiz geldi,? diyorlardı. Tuvalete girdiğimizde bir kabine soktular. Alaturka helanın üzerinde dört ayak üstünde durdurttular.
Yüzüm helanın deliğinin karşısında kalıyordu ve orada bok vardı. Beni ilk siken adam kokudan irkildiğimi görünce, ?Sahibinin boku merak etme, başkasının değil, daha demin sıçtım,? dedi. O pozisyonda üçü birden üzerime işedi.
Sonra adam ayağıyla başıma basmaya başladı. Boku yedirtmeye çalışacaktı. Artık dayanamadım ve beni bırakmaları için yalvarmaya başladım. Ne isterlerse vereceğimi söyledim. ?Ananı getirecen mi lan it?? diye sordular. Önce şok oldum, karşı koydum, sonra asıl istedikleri şeyin beni yalvartmak ve aşağılamak olduğunu anladım.
Getireceğimi ve bundan da gurur duyacağımı söyledim. Bir süre daha yalvarttıktan sonra, beni çözüp gitmeme izin verdiler. ?Bi daha sefere ananın donunu giymeden gelme sakın, köpek, yoksa bu kapıdan giremezsin? diyerek kapıyı kapatıp kilitlediler.
Şaşkındım. İlk yaptığım şey ceplerimi kontrol etmek oldu. Cüzdanım, kimliklerim, sigaram ve çakmağım bile yerli yerindeydi. Hiçbir şeyimi çalmamışlardı. Yürüyerek okulun bahçesinden çıktım. Evime çok uzak olmayan Dikmen?de bir yerlerde olduğumu anladım. Bulduğum bir taksi durağının biraz uzağında kaldırıma oturdum.
Taksiye binmek için üzerimin kurumasını beklemem gerekti. O ilkbahar gecesi, Dikmen Vadisi?ne baktım, pırıl pırıldı; gökyüzüne baktım, yıldızlarla doluydu. Daha da şaşırarak, o anda ne kadar mutlu ve rahatlamış olduğumu fark ettim. Geçirdiğim sinir krizinin nedenini artık görebiliyordum.
Uzun süre kendime zaman ayırmamış ve köle kimliğimi reddetmiş olmamdan kaynaklanıyordu. Ben bir köleydim, yapmak istediğim şey buydu. Belki aynı şeyi beni fotokopi odasında siken adam da yaşamıştı. Enerjilerimiz birbirini çekmiş, bizi buluşturmuş ve bu muhteşem geceyi bize yaşatmıştı.
Taksiye binip eve gittim. Ertesi sabah annemi öpüp özür diledim. O okula tekrar gitmeyi çok düşündüm ama cesaret edemedim. Artık ne istediğimi bildiğime göre böyle şeyleri daha sonra da çok yaşayacaktım. Belki çoğu insana korkunç, dehşet verici ve iğrenç gelebilir ama benim için o gece özel bir geceydi, çok güzeldi, biricikti.
Sevgiyle ve ?aşkla? ilgiliydi. Bırakayım öyle kalsındı. Bana istediğim şeyi yaşatan o dört erkeği hiç unutmadım ve yaşamımın sonuna kadar da unutmayacağım. Umarım aynı şey onlar için de geçerlidir.
Fakat uzun süre yıkanmadım ve onların çişlerini bedenimde hissettim. Ta ki bir iş arkadaşımın ne kadar acayip koktuğum dedikodusunu işitene kadar:)
Ailenizin kölesinden kucak dolusu Sevgi?l

9 yorum:

  1. Genç kızlar arayın yada yazın sanal real farketmez gece size aitim 0535 354 83 66

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Slm ben turgut istanbuldan olgun ve tecfubeli sikis uzmaniyim 22 santimlik kalin ve damarli sikimi yemek isteyen her yastsn bayanlar arayabilir atesli dul kiz bekar evli bayanlar arayabilir azgin boga gibi azdim benim gibi azanlar arasin gizlilige saygiliyim saglik sorunum yak temiz ve super sikiciyim saatlerce hic durmadan yerim her yerinizi wapsap cagri 0531 517 92 79

      Sil
    2. merhabalar ben efe ist 05373071055 dan bazen evde tek basina oturdugumuz zaman insanin cani gercekten cok skliyor dimi? internetin basina oturdugumuzda bile özellikle bayanlar cogu zaman bir girisimde bulunmaya cesaret edemiyor, sanirim oda yurduminsaninin her bayana sülük gibi yapismasindan ibaret. Ama her nekadar normal bi cevremiz olsa bile hep ayni insanlarla sohbetde etmek istemiyoruz ama karsiniza bir dost sirdas guvenilir bir arkadas ciksa hanginiz o cesareti gosterip tanismak istemezdiki?? hele o kisi ile sohbet ederken zamanin nasil gectigini bile anliyamiyorsaniz.. ben böyle birimiyim? sana bagli bu eger sicakkanli neseli gülmeyi güldürmeyi seven biri isen bence denemeye deger pisman olmucaksin 0.5.3.7.3.0.7.1.0.5.5 watsap lina viber var

      Sil
  2. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

    YanıtlaSil
  3. MERHABA BEN POYRAZ TOLGA ANKARA CANKAYA TURİZİMCİYİM YAŞ 38 BOY 170 KİLO 80 PENİS 20 SANTİM KALIN DAMARLİ COOK COOK COOK GEC BOSALAN DOYUMSUZ BİRİYİM VUCUDUM KILSIZ BEYAZ ANAL SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR AİLE İÇİ SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ANNE KIZI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ABLA BACI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR KOCASININ GÖZUNUN ÕNUNDE SIKILMESINI IZLEMEK ISTEYEN BAYANLAR ESININ GÖZUNUN ÖNÜNDE SİKÏLMESINİ ÏZLEMEK ISTEYEN BEYLER ESINI KENDISINI AYNI ANDA SIKTIRMEK ISTEYEN BEYLER HAMİLE KALMAK İSTEYEN BAYANLAR KENDI EVİNDE MASAJ YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR HAYALİNDEKİ BÜTÜN SEKS TÜRLERİNİ SINIRLAR KOYMADAN BENİMLE ÖZGÜRCE DOYASIYA FANTAZININ KIRALINI SEKSIN SON NOKTASINI YAŞAMAK ISTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ BOGAZINA KADAR SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA BANA SAKSO CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE BENİ BAGIRTA BAGIRTA BAGIRTA BAGIRTA BAGIRTA AGZINA BOMBA GİBİ BEMBEYAZ SÜT RENGI DÖLÜMÜ AGZINA SURATINA PATLATMAK İSTEYEN BAYANLAR YERE UZANIP AMINA GÖT DELIGINE CUKALATA SURUP BANA SABAHLARA KADAR YALATMAK ISTEYEN BAYANLAR TEK GECELİK SEKS YAPMAK ISTEYEN EVLİ CİFTLER EVLİ BAYANLAR YAŞLI OLGUN GENC BAKİRE BAYANLAR GOT DELİGİNİ SİKTİRMEK İSTEYEN BAKİRE KIZLAR AM YALATMAK GÖT DELIGINI YALATMAK AMININ İCİNE GÖT DELİGİNİN İÇİNE DIL MASAJI YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR AMININ İCİNİ GOT DELIGININ İCİNİ BANA KOPEKLER GİBİ YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA AGZIMA BOSALMAK AGZIMA AKITMAK SURATIMA İSEMEK İSTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ HER YERINE SOKMAK ISTEYEN MEMUR ÖĞRETMEN HEMŞİRE DOKTOR MIMAR AVUKAT IS KADINI EV KADINI BAYANLAR FAZ GECMEDIGIM KURALLARIM GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK ÖNEMLİ ARA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE PISMAN OLMAYACAKSIN BUNDAN KESİNLİKLE EMIN OL YETERKI INSAN INSAN OLSUN MERHAMETLI VICDANLI OLSUN GUVENILIR OLSUN GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK OLSUN 24 SAAT ARAYA BILIRSINIZ DENGESİZ TUTARSIZ KARARSIZ NE ISTEDIGINI BILMEYEN PISKOLOJISI BOZUK OLAN ARIZA BAYANLAR ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMASIN LÜTFEN LÜTFEN ANKARA ANKARALI BAYANLAR ARASIN LÜTFEN LÜTFEN ARA INSAN GİBİ MEDENI BIRSEKILDE ÖZGÜRCE KONUSALIM SEKS SONRASI KIMSE KIMSEYI TANIMIYACAK RAHATSIZ ETMEYECEK ARAMAYACAK ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE BU KURALLARA UYGUNSAN ARA YOKSA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMA ARACIM VAR EVIM MUSAIT TEK GECELİK SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ARARSA GELIR ALIRIM GECE GÜNDÜZ FARK ETMEZ YETERKI GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS OLSUN 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 ÖNEMLİ NOT NOT NOT NOT NOT NOT NOT NOT BIRDE ARAYIP SONRA YANLIS ARAMISIM KUSURA BAKMAYIN DIYEN GERIZEKALILAR MALLAR ODUNLAR KAZMALAR ÖKÜZLER VE TELI CALTIRIP TELINI ACMAYAN TELEFON SAPIKLARI TUTKAL YAPISIK INSANLAR ABAZALAR UZAK DURSUNLAR ARAMASINLAR LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN ANKARA ANKARALI BAYANLAR ARASIN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN WAHATSAP VİBER LİNE VAR 05373215942 05373215942

    YanıtlaSil
  4. MERHABA BEN POYRAZ TOLGA ANKARA CANKAYA TURİZİMCİYİM YAŞ 38 BOY 170 KİLO 80 PENİS 20 SANTİM KALIN DAMARLİ COOK COOK COOK GEC BOSALAN DOYUMSUZ BİRİYİM VUCUDUM KILSIZ BEYAZ ANAL SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR AİLE İÇİ SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ANNE KIZI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ABLA BACI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR KOCASININ GÖZUNUN ÕNUNDE SIKILMESINI IZLEMEK ISTEYEN BAYANLAR ESININ GÖZUNUN ÖNÜNDE SİKÏLMESINİ ÏZLEMEK ISTEYEN BEYLER ESINI KENDISINI AYNI ANDA SIKTIRMEK ISTEYEN BEYLER HAMİLE KALMAK İSTEYEN BAYANLAR KENDI EVİNDE MASAJ YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR HAYALİNDEKİ BÜTÜN SEKS TÜRLERİNİ SINIRLAR KOYMADAN BENİMLE ÖZGÜRCE DOYASIYA FANTAZININ KIRALINI SEKSIN SON NOKTASINI YAŞAMAK ISTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ BOGAZINA KADAR SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA BANA SAKSO CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE BENİ BAGIRTA BAGIRTA BAGIRTA BAGIRTA BAGIRTA AGZINA BOMBA GİBİ BEMBEYAZ SÜT RENGI DÖLÜMÜ AGZINA SURATINA PATLATMAK İSTEYEN BAYANLAR YERE UZANIP AMINA GÖT DELIGINE CUKALATA SURUP BANA SABAHLARA KADAR YALATMAK ISTEYEN BAYANLAR TEK GECELİK SEKS YAPMAK ISTEYEN EVLİ CİFTLER EVLİ BAYANLAR YAŞLI OLGUN GENC BAKİRE BAYANLAR GOT DELİGİNİ SİKTİRMEK İSTEYEN BAKİRE KIZLAR AM YALATMAK GÖT DELIGINI YALATMAK AMININ İCİNE GÖT DELİGİNİN İÇİNE DIL MASAJI YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR AMININ İCİNİ GOT DELIGININ İCİNİ BANA KOPEKLER GİBİ YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA AGZIMA BOSALMAK AGZIMA AKITMAK SURATIMA İSEMEK İSTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ HER YERINE SOKMAK ISTEYEN MEMUR ÖĞRETMEN HEMŞİRE DOKTOR MIMAR AVUKAT IS KADINI EV KADINI BAYANLAR FAZ GECMEDIGIM KURALLARIM GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK ÖNEMLİ ARA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE PISMAN OLMAYACAKSIN BUNDAN KESİNLİKLE EMIN OL YETERKI INSAN INSAN OLSUN MERHAMETLI VICDANLI OLSUN GUVENILIR OLSUN GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK OLSUN 24 SAAT ARAYA BILIRSINIZ DENGESİZ TUTARSIZ KARARSIZ NE ISTEDIGINI BILMEYEN PISKOLOJISI BOZUK OLAN ARIZA BAYANLAR ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMASIN LÜTFEN LÜTFEN ANKARA ANKARALI BAYANLAR ARASIN LÜTFEN LÜTFEN ARA INSAN GİBİ MEDENI BIRSEKILDE ÖZGÜRCE KONUSALIM SEKS SONRASI KIMSE KIMSEYI TANIMIYACAK RAHATSIZ ETMEYECEK ARAMAYACAK ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE BU KURALLARA UYGUNSAN ARA YOKSA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMA ARACIM VAR EVIM MUSAIT TEK GECELİK SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ARARSA GELIR ALIRIM GECE GÜNDÜZ FARK ETMEZ YETERKI GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS OLSUN 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 ÖNEMLİ NOT NOT NOT NOT NOT NOT NOT NOT BIRDE ARAYIP SONRA YANLIS ARAMISIM KUSURA BAKMAYIN DIYEN GERIZEKALILAR MALLAR ODUNLAR KAZMALAR ÖKÜZLER VE TELI CALTIRIP TELINI ACMAYAN TELEFON SAPIKLARI TUTKAL YAPISIK INSANLAR ABAZALAR UZAK DURSUNLAR ARAMASINLAR LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN ANKARA ANKARALI BAYANLAR ARASIN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN WAHATSAP VİBER LİNE VAR 05373215942 05373215942

    YanıtlaSil
  5. MERHABA BEN POYRAZ TOLGA ANKARA CANKAYA TURİZİMCİYİM YAŞ 38 BOY 170 KİLO 80 PENİS 20 SANTİM KALIN DAMARLİ COOK COOK COOK GEC BOSALAN DOYUMSUZ BİRİYİM VUCUDUM KILSIZ BEYAZ ANAL SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR AİLE İÇİ SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ANNE KIZI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ABLA BACI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR KOCASININ GÖZUNUN ÕNUNDE SIKILMESINI IZLEMEK ISTEYEN BAYANLAR ESININ GÖZUNUN ÖNÜNDE SİKÏLMESINİ ÏZLEMEK ISTEYEN BEYLER ESINI KENDISINI AYNI ANDA SIKTIRMEK ISTEYEN BEYLER HAMİLE KALMAK İSTEYEN BAYANLAR KENDI EVİNDE MASAJ YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR HAYALİNDEKİ BÜTÜN SEKS TÜRLERİNİ SINIRLAR KOYMADAN BENİMLE ÖZGÜRCE DOYASIYA FANTAZININ KIRALINI SEKSIN SON NOKTASINI YAŞAMAK ISTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ BOGAZINA KADAR SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA BANA SAKSO CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE BENİ BAGIRTA BAGIRTA BAGIRTA BAGIRTA BAGIRTA AGZINA BOMBA GİBİ BEMBEYAZ SÜT RENGI DÖLÜMÜ AGZINA SURATINA PATLATMAK İSTEYEN BAYANLAR YERE UZANIP AMINA GÖT DELIGINE CUKALATA SURUP BANA SABAHLARA KADAR YALATMAK ISTEYEN BAYANLAR TEK GECELİK SEKS YAPMAK ISTEYEN EVLİ CİFTLER EVLİ BAYANLAR YAŞLI OLGUN GENC BAKİRE BAYANLAR GOT DELİGİNİ SİKTİRMEK İSTEYEN BAKİRE KIZLAR AM YALATMAK GÖT DELIGINI YALATMAK AMININ İCİNE GÖT DELİGİNİN İÇİNE DIL MASAJI YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR AMININ İCİNİ GOT DELIGININ İCİNİ BANA KOPEKLER GİBİ YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA AGZIMA BOSALMAK AGZIMA AKITMAK SURATIMA İSEMEK İSTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ HER YERINE SOKMAK ISTEYEN MEMUR ÖĞRETMEN HEMŞİRE DOKTOR MIMAR AVUKAT IS KADINI EV KADINI BAYANLAR FAZ GECMEDIGIM KURALLARIM GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK ÖNEMLİ ARA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE PISMAN OLMAYACAKSIN BUNDAN KESİNLİKLE EMIN OL YETERKI INSAN INSAN OLSUN MERHAMETLI VICDANLI OLSUN GUVENILIR OLSUN GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK OLSUN 24 SAAT ARAYA BILIRSINIZ DENGESİZ TUTARSIZ KARARSIZ NE ISTEDIGINI BILMEYEN PISKOLOJISI BOZUK OLAN ARIZA BAYANLAR ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMASIN LÜTFEN LÜTFEN ANKARA ANKARALI BAYANLAR ARASIN LÜTFEN LÜTFEN ARA INSAN GİBİ MEDENI BIRSEKILDE ÖZGÜRCE KONUSALIM SEKS SONRASI KIMSE KIMSEYI TANIMIYACAK RAHATSIZ ETMEYECEK ARAMAYACAK ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE BU KURALLARA UYGUNSAN ARA YOKSA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMA ARACIM VAR EVIM MUSAIT TEK GECELİK SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ARARSA GELIR ALIRIM GECE GÜNDÜZ FARK ETMEZ YETERKI GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS OLSUN 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 ÖNEMLİ NOT NOT NOT NOT NOT NOT NOT NOT BIRDE ARAYIP SONRA YANLIS ARAMISIM KUSURA BAKMAYIN DIYEN GERIZEKALILAR MALLAR ODUNLAR KAZMALAR ÖKÜZLER VE TELI CALTIRIP TELINI ACMAYAN TELEFON SAPIKLARI TUTKAL YAPISIK INSANLAR ABAZALAR UZAK DURSUNLAR ARAMASINLAR LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN ANKARA ANKARALI BAYANLAR ARASIN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN WAHATSAP VİBER LİNE VAR 05373215942 05373215942

    YanıtlaSil
  6. Gerçek evli mutsuz büyü yarak seven bayan varsa arasn tansaş ağrı van ızmit istanbul umranye örnek seksi bayan bekliyorum 05388165466

    YanıtlaSil
  7. Merhaba, Ateşli ve Azgın Bayanlar Adana ve yakın çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven çerçevesinde bir ilişki arayan Sexs’te Sınır Tanımayan ve ne istediğini bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorum..
    0545 – 352 – 25 – 52 Özele Açık ! ” Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp Line Tango Wiber Var!

    Merhaba, Evli Çiftler Eşinin Mutluluğundan Mutlu Olan, Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. (Fotoğraf ispatlı) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın ' 0545 - 352 – 25 – 52 '' Özele Açık ! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    YanıtlaSil