17 Ekim 2012 Çarşamba

16 YAŞIMDAYKEN AÇILDIM-SEX


( SEX )
Ben 16 arif 18 yaşlarında idik.Ben henüz çinselliği     tanımıyordum.
       
Birgün  arif ile birlikte yazlıklarına yüzmeye gittik. Yazlıkta bizden başka kimse yoktu. Mayolarımızı giyinip kumsala indik ve güneşlenmeye başladık. Arif birlikte getirdiği kremi bana uzatıp onu güzelce kremlememi istedi bende kremledim. Daha sonra arif beni kremlemeye başladı yüz üstü uzanmıştım sırtımıda kremlemisi için
sırtımı döndüm.
Arif sırtımıda kremledi bacaklarıma indi baldırlarımı popomu güzelce kremledi kremleme işini uzattıkça uzattı adeta oraya odaklanmış krem bahanesi ile oralarımı okşuyordu. Beni sıkıntı bastı altından kurtulduğum gibi kendimi denize attım ardımdan arifte denize girdi denizde epey oynaşıp şakalaştık üzerimdeki kremin deniz  suyundan etkilenip etkilenmediğini bahane ederek özellikle popo kısmını kontrol ediyor gibi yapıp beni okşuyordu birmüddet sonra denizden çıkıp  yazlığa geri döndük
      
-Ekrem sen gir duşunu al ardından ben girecem.dedi bende banyoya girip duşumu aldım üstüme havlu sarıp çıktım arifin bulunduğu salona gittim. Arif tv. izliyordu bende ne izlediğini merak edip yanına gittim. Gördüğüm manzara beni dehşete soktu bir erkek diğer bi erkeğin arkasından kavramış (sonradan öğrendimki)
sikiyordu
      
       -Arif bu ne ne yapıyorlar bunlar
       -ne yapsınlar oğlum baksana birbirlerini sikiyorlar
       -Nasıl yani
       -Ya nasılı varmı arkadaki çocuk sikini önündeki çocuğun götüne sokmuş. Lan sen yoksa hiç öyle bişey görmedinmi
       -hayır inanki görmedim
       -iyi iyi gel uzan yanıma. Arif sikini çıkartıp bunu popona sokarsam seni sikmiş olurum şimdi anladınmı
       -iyide peki bu popoma nasıl girerki
       -nasıl girdiğini merakmı ediyorsun. Dur sana göstereyim istermisin. Ama her dediğimi yapmak zorundasın tamammı
       -peki Ne yapmam gerekiyor.
       - sikini eline alıp önce bunu iyice yalamam gerekiyor dedi bende onu zar zor agzıma alıp yalamaya başladım ben yaladıkça arif ohluyup pofluyordu
        -Şimdide agzına sok hepsini evet işte böyle çok güzel devam et çok güzel
        -Oluyormu arif
Bu yaptıklarımdan arif hoşlandıkça ben coşuyor sikinin tamamını agzıma almaya çalışıyordum hiç ummadığım bi anda agzımın içinde bi ıslaklık hissettim başımı kaldırmaya niyetlendim arif benim başımı öyle bi kavrayıp bastırıyorduki bunu başaramadım ve somurmaya devam etmem için adete emir veriyordu
         -yut o agzındaki sıvımı yut tatlım bak tadı seninde hoşuna gidecek yut hayatım. Bende kafamı kurtaramadığım için yutmak zorunda kaldım. Bütün sıvılarını yutturduktan sonra biraz gevşedi ve ben de doğruldum
          -Arif neydi o yutturduğun çişinmiydi
          -Ne çişi be oğlum o benim sütümdü yani menilerimdi
          -Tadı biraz ekşimsiydi
          -Evet tadı böyle olur
          -Ama arif bizim az önce izlediğimiz bu değildi
          -Biliyorum hayatım bu değildi sana onuda gösterecem merak etme şimdi çok yoruldum biraz dinlenelim onuda yapacaz
          -Peki oldu bende biraz uzanıp dinleneyim zira deniz benide çok yordu.
           Bir iki saat dinlendikten sonra devam ederiz.
           İki saat sonra nelermi oldu .
           Bidahaki sefere yazıcam 

12 yorum:

  1. Slm p ler arayin tanisalm bn murat s urfadan 0545 268 38 62

    YanıtlaSil
  2. MERHABA BEN POYRAZ TOLGA ANKARA CANKAYA TURİZİMCİYİM YAŞ 38 BOY 170 KİLO 80 PENİS 20 SANTİM KALIN DAMARLİ COOK COOK COOK GEC BOSALAN DOYUMSUZ BİRİYİM VUCUDUM KILSIZ BEYAZ ANAL SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR AİLE İÇİ SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ANNE KIZI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ABLA BACI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR KOCASININ GÖZUNUN ÕNUNDE SIKILMESINI IZLEMEK ISTEYEN BAYANLAR ESININ GÖZUNUN ÖNÜNDE SİKÏLMESINİ ÏZLEMEK ISTEYEN BEYLER ESINI KENDISINI AYNI ANDA SIKTIRMEK ISTEYEN BEYLER HAMİLE KALMAK İSTEYEN BAYANLAR KENDI EVİNDE MASAJ YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR HAYALİNDEKİ BÜTÜN SEKS TÜRLERİNİ SINIRLAR KOYMADAN BENİMLE ÖZGÜRCE DOYASIYA FANTAZININ KIRALINI SEKSIN SON NOKTASINI YAŞAMAK ISTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ BOGAZINA KADAR SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA BANA SAKSO CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE BENİ BAGIRTA BAGIRTA BAGIRTA BAGIRTA BAGIRTA AGZINA BOMBA GİBİ BEMBEYAZ SÜT RENGI DÖLÜMÜ AGZINA SURATINA PATLATMAK İSTEYEN BAYANLAR YERE UZANIP AMINA GÖT DELIGINE CUKALATA SURUP BANA SABAHLARA KADAR YALATMAK ISTEYEN BAYANLAR TEK GECELİK SEKS YAPMAK ISTEYEN EVLİ CİFTLER EVLİ BAYANLAR YAŞLI OLGUN GENC BAKİRE BAYANLAR GOT DELİGİNİ SİKTİRMEK İSTEYEN BAKİRE KIZLAR AM YALATMAK GÖT DELIGINI YALATMAK AMININ İCİNE GÖT DELİGİNİN İÇİNE DIL MASAJI YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR AMININ İCİNİ GOT DELIGININ İCİNİ BANA KOPEKLER GİBİ YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA AGZIMA BOSALMAK AGZIMA AKITMAK SURATIMA İSEMEK İSTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ HER YERINE SOKMAK ISTEYEN MEMUR ÖĞRETMEN HEMŞİRE DOKTOR MIMAR AVUKAT IS KADINI EV KADINI BAYANLAR FAZ GECMEDIGIM KURALLARIM GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK ÖNEMLİ ARA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE PISMAN OLMAYACAKSIN BUNDAN KESİNLİKLE EMIN OL YETERKI INSAN INSAN OLSUN MERHAMETLI VICDANLI OLSUN GUVENILIR OLSUN GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK OLSUN 24 SAAT ARAYA BILIRSINIZ DENGESİZ TUTARSIZ KARARSIZ NE ISTEDIGINI BILMEYEN PISKOLOJISI BOZUK OLAN ARIZA BAYANLAR ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMASIN LÜTFEN LÜTFEN ANKARA ANKARALI BAYANLAR ARASIN LÜTFEN LÜTFEN ARA INSAN GİBİ MEDENI BIRSEKILDE ÖZGÜRCE KONUSALIM SEKS SONRASI KIMSE KIMSEYI TANIMIYACAK RAHATSIZ ETMEYECEK ARAMAYACAK ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE BU KURALLARA UYGUNSAN ARA YOKSA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMA ARACIM VAR EVIM MUSAIT TEK GECELİK SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ARARSA GELIR ALIRIM GECE GÜNDÜZ FARK ETMEZ YETERKI GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS OLSUN 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 ÖNEMLİ NOT NOT NOT NOT NOT NOT NOT NOT BIRDE ARAYIP SONRA YANLIS ARAMISIM KUSURA BAKMAYIN DIYEN GERIZEKALILAR MALLAR ODUNLAR KAZMALAR ÖKÜZLER VE TELI CALTIRIP TELINI ACMAYAN TELEFON SAPIKLARI TUTKAL YAPISIK INSANLAR ABAZALAR UZAK DURSUNLAR ARAMASINLAR LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN ANKARA ANKARALI BAYANLAR ARASIN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN WAHATSAP VİBER LİNE VAR 05373215942 05373215942

    YanıtlaSil
  3. MERHABA BEN POYRAZ TOLGA ANKARA CANKAYA TURİZİMCİYİM YAŞ 38 BOY 170 KİLO 80 PENİS 20 SANTİM KALIN DAMARLİ COOK COOK COOK GEC BOSALAN DOYUMSUZ BİRİYİM VUCUDUM KILSIZ BEYAZ ANAL SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR AİLE İÇİ SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ANNE KIZI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ABLA BACI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR KOCASININ GÖZUNUN ÕNUNDE SIKILMESINI IZLEMEK ISTEYEN BAYANLAR ESININ GÖZUNUN ÖNÜNDE SİKÏLMESINİ ÏZLEMEK ISTEYEN BEYLER ESINI KENDISINI AYNI ANDA SIKTIRMEK ISTEYEN BEYLER HAMİLE KALMAK İSTEYEN BAYANLAR KENDI EVİNDE MASAJ YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR HAYALİNDEKİ BÜTÜN SEKS TÜRLERİNİ SINIRLAR KOYMADAN BENİMLE ÖZGÜRCE DOYASIYA FANTAZININ KIRALINI SEKSIN SON NOKTASINI YAŞAMAK ISTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ BOGAZINA KADAR SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA BANA SAKSO CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE BENİ BAGIRTA BAGIRTA BAGIRTA BAGIRTA BAGIRTA AGZINA BOMBA GİBİ BEMBEYAZ SÜT RENGI DÖLÜMÜ AGZINA SURATINA PATLATMAK İSTEYEN BAYANLAR YERE UZANIP AMINA GÖT DELIGINE CUKALATA SURUP BANA SABAHLARA KADAR YALATMAK ISTEYEN BAYANLAR TEK GECELİK SEKS YAPMAK ISTEYEN EVLİ CİFTLER EVLİ BAYANLAR YAŞLI OLGUN GENC BAKİRE BAYANLAR GOT DELİGİNİ SİKTİRMEK İSTEYEN BAKİRE KIZLAR AM YALATMAK GÖT DELIGINI YALATMAK AMININ İCİNE GÖT DELİGİNİN İÇİNE DIL MASAJI YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR AMININ İCİNİ GOT DELIGININ İCİNİ BANA KOPEKLER GİBİ YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA AGZIMA BOSALMAK AGZIMA AKITMAK SURATIMA İSEMEK İSTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ HER YERINE SOKMAK ISTEYEN MEMUR ÖĞRETMEN HEMŞİRE DOKTOR MIMAR AVUKAT IS KADINI EV KADINI BAYANLAR FAZ GECMEDIGIM KURALLARIM GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK ÖNEMLİ ARA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE PISMAN OLMAYACAKSIN BUNDAN KESİNLİKLE EMIN OL YETERKI INSAN INSAN OLSUN MERHAMETLI VICDANLI OLSUN GUVENILIR OLSUN GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK OLSUN 24 SAAT ARAYA BILIRSINIZ DENGESİZ TUTARSIZ KARARSIZ NE ISTEDIGINI BILMEYEN PISKOLOJISI BOZUK OLAN ARIZA BAYANLAR ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMASIN LÜTFEN LÜTFEN ANKARA ANKARALI BAYANLAR ARASIN LÜTFEN LÜTFEN ARA INSAN GİBİ MEDENI BIRSEKILDE ÖZGÜRCE KONUSALIM SEKS SONRASI KIMSE KIMSEYI TANIMIYACAK RAHATSIZ ETMEYECEK ARAMAYACAK ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE BU KURALLARA UYGUNSAN ARA YOKSA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMA ARACIM VAR EVIM MUSAIT TEK GECELİK SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ARARSA GELIR ALIRIM GECE GÜNDÜZ FARK ETMEZ YETERKI GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS OLSUN 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 ÖNEMLİ NOT NOT NOT NOT NOT NOT NOT NOT BIRDE ARAYIP SONRA YANLIS ARAMISIM KUSURA BAKMAYIN DIYEN GERIZEKALILAR MALLAR ODUNLAR KAZMALAR ÖKÜZLER VE TELI CALTIRIP TELINI ACMAYAN TELEFON SAPIKLARI TUTKAL YAPISIK INSANLAR ABAZALAR UZAK DURSUNLAR ARAMASINLAR LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN ANKARA ANKARALI BAYANLAR ARASIN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN WAHATSAP VİBER LİNE VAR 05373215942 05373215942

    YanıtlaSil
  4. MERHABA BEN POYRAZ TOLGA ANKARA CANKAYA TURİZİMCİYİM YAŞ 38 BOY 170 KİLO 80 PENİS 20 SANTİM KALIN DAMARLİ COOK COOK COOK GEC BOSALAN DOYUMSUZ BİRİYİM VUCUDUM KILSIZ BEYAZ ANAL SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR AİLE İÇİ SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ANNE KIZI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ABLA BACI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR KOCASININ GÖZUNUN ÕNUNDE SIKILMESINI IZLEMEK ISTEYEN BAYANLAR ESININ GÖZUNUN ÖNÜNDE SİKÏLMESINİ ÏZLEMEK ISTEYEN BEYLER ESINI KENDISINI AYNI ANDA SIKTIRMEK ISTEYEN BEYLER HAMİLE KALMAK İSTEYEN BAYANLAR KENDI EVİNDE MASAJ YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR HAYALİNDEKİ BÜTÜN SEKS TÜRLERİNİ SINIRLAR KOYMADAN BENİMLE ÖZGÜRCE DOYASIYA FANTAZININ KIRALINI SEKSIN SON NOKTASINI YAŞAMAK ISTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ BOGAZINA KADAR SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA BANA SAKSO CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE BENİ BAGIRTA BAGIRTA BAGIRTA BAGIRTA BAGIRTA AGZINA BOMBA GİBİ BEMBEYAZ SÜT RENGI DÖLÜMÜ AGZINA SURATINA PATLATMAK İSTEYEN BAYANLAR YERE UZANIP AMINA GÖT DELIGINE CUKALATA SURUP BANA SABAHLARA KADAR YALATMAK ISTEYEN BAYANLAR TEK GECELİK SEKS YAPMAK ISTEYEN EVLİ CİFTLER EVLİ BAYANLAR YAŞLI OLGUN GENC BAKİRE BAYANLAR GOT DELİGİNİ SİKTİRMEK İSTEYEN BAKİRE KIZLAR AM YALATMAK GÖT DELIGINI YALATMAK AMININ İCİNE GÖT DELİGİNİN İÇİNE DIL MASAJI YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR AMININ İCİNİ GOT DELIGININ İCİNİ BANA KOPEKLER GİBİ YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA AGZIMA BOSALMAK AGZIMA AKITMAK SURATIMA İSEMEK İSTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ HER YERINE SOKMAK ISTEYEN MEMUR ÖĞRETMEN HEMŞİRE DOKTOR MIMAR AVUKAT IS KADINI EV KADINI BAYANLAR FAZ GECMEDIGIM KURALLARIM GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK ÖNEMLİ ARA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE PISMAN OLMAYACAKSIN BUNDAN KESİNLİKLE EMIN OL YETERKI INSAN INSAN OLSUN MERHAMETLI VICDANLI OLSUN GUVENILIR OLSUN GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK OLSUN 24 SAAT ARAYA BILIRSINIZ DENGESİZ TUTARSIZ KARARSIZ NE ISTEDIGINI BILMEYEN PISKOLOJISI BOZUK OLAN ARIZA BAYANLAR ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMASIN LÜTFEN LÜTFEN ANKARA ANKARALI BAYANLAR ARASIN LÜTFEN LÜTFEN ARA INSAN GİBİ MEDENI BIRSEKILDE ÖZGÜRCE KONUSALIM SEKS SONRASI KIMSE KIMSEYI TANIMIYACAK RAHATSIZ ETMEYECEK ARAMAYACAK ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE BU KURALLARA UYGUNSAN ARA YOKSA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMA ARACIM VAR EVIM MUSAIT TEK GECELİK SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ARARSA GELIR ALIRIM GECE GÜNDÜZ FARK ETMEZ YETERKI GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS OLSUN 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 ÖNEMLİ NOT NOT NOT NOT NOT NOT NOT NOT BIRDE ARAYIP SONRA YANLIS ARAMISIM KUSURA BAKMAYIN DIYEN GERIZEKALILAR MALLAR ODUNLAR KAZMALAR ÖKÜZLER VE TELI CALTIRIP TELINI ACMAYAN TELEFON SAPIKLARI TUTKAL YAPISIK INSANLAR ABAZALAR UZAK DURSUNLAR ARAMASINLAR LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN ANKARA ANKARALI BAYANLAR ARASIN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN WAHATSAP VİBER LİNE VAR 05373215942 05373215942

    YanıtlaSil
  5. iri kalın damarlı 22 cm yarak isteyen kızlar arayın 05435067560

    YanıtlaSil
  6. iri kalın damarlı 22 cm yarak isteyen kızlar arayın 05435067560

    YanıtlaSil
  7. Slm ben Hüseyin bekarım yaş 30 boy 1.78 kilo 70 esmer "bronz" tenli sportmen, sempatik, cana yakın ve çok doyumsuz biriyim Gebze yada İstanbul Anadolu Yakasında oturan evli, dul, bekar, farketmez olgun mutsuz arzulu istekli ve benim gibi doyumsuz birinin aramasını bekliyorum karşılıklı güven oluşursa yüz yüze'de görüşebiliriz gizlilik şartıyla ve sekste asla sınırım yoktur bu arada Skype kullanıyosanız görüntülü kamerada görüşmek isterseniz Skype adresim hsyn.kok tel numaram 0534 496 43 42 çağrı bırakmanız yeterli aynı zamanda özele açıktır yalnızca reelde görüşecek bayan arkadaşlar arasın "Lütfen sanalcı bayanlar ve gaylar aramasın ilgilenmiyorum"

    YanıtlaSil
  8. Slm ben Hüseyin bekarım yaş 30 boy 1.78 kilo 70 esmer "bronz" tenli sportmen, sempatik, cana yakın ve çok doyumsuz biriyim Gebze yada İstanbul Anadolu Yakasında oturan evli, dul, bekar, farketmez olgun mutsuz arzulu istekli ve benim gibi doyumsuz birinin aramasını bekliyorum karşılıklı güven oluşursa yüz yüze'de görüşebiliriz gizlilik şartıyla ve sekste asla sınırım yoktur bu arada Skype kullanıyosanız görüntülü kamerada görüşmek isterseniz Skype adresim hsyn.kok tel numaram 0534 496 43 42 çağrı bırakmanız yeterli aynı zamanda özele açıktır yalnızca reelde görüşecek bayan arkadaşlar arasın "Lütfen sanalcı bayanlar ve gaylar aramasın ilgilenmiyorum"

    YanıtlaSil
  9. Merhaba, Ateşli ve Azgın Bayanlar Adana ve yakın çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven çerçevesinde bir ilişki arayan Sexs’te Sınır Tanımayan ve ne istediğini bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorum..
    0545 – 352 – 25 – 52 Özele Açık ! ” Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp Line Tango Wiber Var!

    Merhaba, Evli Çiftler Eşinin Mutluluğundan Mutlu Olan, Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. (Fotoğraf ispatlı) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın ' 0545 - 352 – 25 – 52 '' Özele Açık ! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    YanıtlaSil
  10. Slm ben Hüseyin bekarım yaş 30 boy 1.78 kilo 70 esmer "bronz" tenli sportmen, sempatik, cana yakın ve çok doyumsuz biriyim Gebze yada İstanbul Anadolu Yakasında oturan evli, dul, bekar, farketmez olgun mutsuz arzulu istekli ve benim gibi doyumsuz birinin aramasını bekliyorum karşılıklı güven oluşursa yüz yüze'de görüşebiliriz gizlilik şartıyla ve sekste asla sınırım yoktur bu arada Skype kullanıyosanız görüntülü kamerada görüşmek isterseniz Skype adresim hsyn.kok tel numaram 0534 496 43 42 çağrı bırakmanız yeterli aynı zamanda özele açıktır yalnızca reelde görüşecek bayan arkadaşlar arasın "Lütfen sanalcı bayanlar ve gaylar aramasın ilgilenmiyorum"WhatsApp var

    YanıtlaSil
  11. Slm ben Hüseyin bekarım yaş 30 boy 1.78 kilo 70 esmer "bronz" tenli sportmen, sempatik, cana yakın ve çok doyumsuz biriyim Gebze yada İstanbul Anadolu Yakasında oturan evli, dul, bekar, farketmez olgun mutsuz arzulu istekli ve benim gibi doyumsuz birinin aramasını bekliyorum karşılıklı güven oluşursa yüz yüze'de görüşebiliriz gizlilik şartıyla ve sekste asla sınırım yoktur bu arada Skype kullanıyosanız görüntülü kamerada görüşmek isterseniz Skype adresim hsyn.kok tel numaram 0534 496 43 42 çağrı bırakmanız yeterli aynı zamanda özele açıktır yalnızca reelde görüşecek bayan arkadaşlar arasın "Lütfen sanalcı bayanlar ve gaylar aramasın ilgilenmiyorum"WhatsApp var

    YanıtlaSil
  12. DULLAR BAKIRELER HAMİLE KALMAK ISTEYEN LER LÜTFEN OKUMADAN ARAMAYIN
    ♦♦♦ SADECE GÜVENİLİR TEK BAYANLAR veya GRUP DÜŞÜNENLER OKUSUN ♦♦♦
    Öncelikle herkese Merhaba! Ben Hüseyin Yaş 30 boy 1.78 kilo 70 esmer "bronz" tenli bakımlı biriyim İstanbul yada Gebzede oturan bayanlar açık, şeffaf, net ve dobra olacağım. Sorumlulukların bilincinde olan, belli bir eğitimi almış olgun bir erkeğim.
    Kabul edilsin yada edilmesin çoğumuzun içindeki ; Farklılık, değişim veya yasaklardaki saklı cazibeye dokunabilme,onu tadabilme ve dayanılmaz hafifligini duyumsama dürtüsünü görmezden gelemeyiz.Fakat bunun için doğru insanı bulabilmek her ne kadar kolay olmasada, imkansız oldugunu da kesinlikle düşünmüyorum.Gereksiz ve anlamsız özel şartlar arayan biri değilim ama ne istediğimi bilen, güvenilir, mantıklı, gerçekci ve belli bir olgunluğa bir erkeğim.
    ✓Evli bayanlar, ✓Bekar kızlar, ✓Yalnız yaşayan veya yalnızlık çekenler, ✓İlk deneyimi için doğru erkek arayanlar,✓Mutsuz hanımlar,✓Değişim ve renklilik arayanlar ✓Farklı bir erkek merakı olanlar,✓Aldatmayı düşünenler,✓Tadımlık bir kaçamak peşindekiler,✓ Kendini ödüllendirmek isteyenler,✓Yeni bir yüz, yeni bir ses, yeni bir nefes isteyenler,✓Taze bir soluk arayanlar...vs her ne olursa olsun yeter ki; ►Kendinden emin! ►Ne istediğini bilen!►Zekasına ve Kalitesine güvenen!►Diğer bayanlardan farklı ve özel oldugunu düşünebilen! ►GÜVEN ve GİZLİLİĞE önem verebilecek►Karakteri oturmuş kalibreli ve tabiki BİR ŞANS TANIYABİLECEK KADAR CESARET SAHİBİ birileri olsun.
    Ve son olarak; Bu satırlarımı okuyup da, neyi anlatmak veya nelere vurgu yapmak istediğimi kavrayabilecek sayısı az ama farkındalığı yüksek olan
    birilerinin er yada geç çıkacağına da şüphem yok!ツ telefon numaram 0534 496 43 42 WhatsApp var

    YanıtlaSil